woensdag 21 september 2011

Doe@demo door ... ???

Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze een ooit een workshop hebben gevolgd bij Tim Holtz, himself, maar

*Ellen Brons*

kan dat wel zeggen! En het leuke is dat ze ons daarover tijdens de demodagen heel veel gaat vertellen en onzettend leuke en mooie dingen gaat laten zien. Zij stelt zichzelf graag aan jullie voor:


Hallo allemaal,
Mijn naam is Ellen Brons en ook ik ben door Marlous weer uitgenodigd om mee te doen aan de demonstratiedagen bij Doe@ding in hotel Atlas. Tijdens de demonstratiedage zal ik een demonstratie met de Vagabond en diverse Tim Holtz technieken verzorgen.

Ik heb het voorrecht gehad om, namens Doe@ding, persoonlijk les te krijgen van Tim Holtz. Van wie kun je het nu beter leren dan de meester himself, nietwaar? Ik moet zeggen het was een geweldige ervaring! Ik laat jullie tijdens de demodagen graag een paar van de technieken zien die ik geleerd heb. Natuurlijk zie je een aantal van de technieken ook terug tijdens de diverse workshops die ik geef bij Doe@ding.
Stel me gerust ook alle vragen die je hebt over de Vagabond, ik beantwoord ze graag.

Kom dus gezellig langs, tot dan!
Ellen Brons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.