zaterdag 24 september 2011

Doe@demo door .... Neline Plaisier en Wilga van 't Zelfde!!!

Hebben jullie er weleens over nagedacht hoe moeilijk het is om een leuk stukje over jezelf en je hobby te schrijven? In de voorbereiding naar alle leuke stukjes die we de afgelopen weken hebben geplaatst is er veelvuldig contact geweest met alle dames en ik kan jullie verzekeren dat meer dan 80% van de dames antwoordde met: pfffffff dat valt niet mee hoor, om iets over jezelf te schrijven …..
Maar toch is het iedereen gelukt en daarom kunnen we ook vandaag weer twee dames voorstellen, die samen een demonstratie van een nieuw Hobbytopper boekje “Don en Daisy” zullen verzorgen.


 
* Neline Plaisier *
 
Ik ben Neline Plaisier, 39 jaar, gelukkig getrouwd, moeder van 4 kinderen, in de leeftijd van 15, 13, 9 en 4 jaar. Ik ben echt al jaren verslaafd aan kaarten maken, het is begonnen met 3D, embossen en borduren. Nu ben ik helemaal verslaafd aan het stempelen en inkleuren. Sinds een paar jaar zit ik in het webteam van Marianne Design, en sinds vorig jaar zit ik in het Magnolia designteam. Allebei ontzettend leuk om te doen. Het is de 2e keer dat ik mee mag doen met de demodagen, wat ik echt heel erg leuk vind!!! Begin van het jaar zat ik met mijn boekje "Scandinavische kaarten", nu mag ik  het boekje over Don en Daisy laten zien waaraan ik (samen met Wilga, Astrid en Anita) heb meegewerkt. De kaarten zijn op de demo in het echt te bewonderen. Ik kijk er echt enorm naar uit, en heb er super veel zin in! Ik hoop jullie op de demodagen te ontmoeten, waar wij naast het boek ook de schattige stempeltjes van Don en Daisy laten zien!

bekijk hier Nelines blog

*Wilga van ’t Zelfde*
 
Ik ben Wilga van 't Zelfde en woon met mijn gezin in Ridderkerk. Al jaren is het maken van kaarten en doosjes  één van mijn grootste hobby's, ik vind dan ook bijna alle technieken leuk van embossen tot vintage. Sinds 2007 zit ik in design team van Marianne Design en mag ik voor diverse hobby tijdschriften kaarten en projecten maken. Afgelopen tijd heb ik samen met Neline, Astrid en Anieta aan een boekje gewerkt, "de avonturen van Don & Daisy". Ik vind het ook héél leuk dat wij dit boekje op de SUPER gezellige Doe@Ding demodagen mogen introduceren. Dus graag tot ziens op 30 sept en 1 okt in Hotel Atlas!

bekijk hier Wilga's blog 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.