dinsdag 25 september 2012

Doe@demo: ook in de winkel!!!

We roepen nu wel dat de demodagen in Hotel Atlas gehouden worden maar we moeten natuurlijk NIET vergeten dat de winkel op 28 en 29 september gewoon geopend is (op loopafstand van Hotel Atlas, volg de bordjes). En dat niet alleen, er is ook nog eens heeeeeel veel leuks te beleven in de winkel want daar vinden namelijk ook nog eens vier demo's plaats! Drie van de demonstratrices die in de winkel zullen zijn, stellen zich hier graag aan u voor. De naam van de vierde, zeer bekende demonstratrice en eigenaresse van een zeer toonaangevend, misschien wel het meest toonaangevende hobbymerk van Nederland, zullen we vrijdag bekendmaken. 

Leonie van der Pluijm

Hoi, ik ben Leonie van der Pluijm-Vente, ik ben 38 jaar en trotse moeder van 2 zoons en ik woon op het prachtige Schouwen-Duiveland. De liefde voor knutselen is jaren geleden ontstaan en het begon ooit in een ver, grijs verleden met het maken van 3d- en borduurkaarten. 



Inmiddels ben ik sinds een paar jaar ook besmet met het scrapvirus en ik vind het heerlijk om verschillende projecten te maken. Kaarten, doosjes, mini albums en het aankleden van bestaande fotolijstjes of houten doosjes vind ik heerlijk om te doen en dan met name het maken van de bloemen is een favoriete bezigheid van mij. Ik vind het fijn om bloemen te maken in verschillende maten en in kleuren, die bij mijn project passen en daarvoor gebruik ik cardstock of het scrappapier van de desbetreffende collectie. Verder gebruik ik de Retro Flower ponsen van EK Succes of de Rose Creations stansen van Spellbinders. 



Zelf werk ik graag met een lijmpistool, maar het is natuurlijk ook mogelijk om andere lijmsoorten te gebruiken. Distress Inkten van Tim Holtz zijn onmisbaar voor mij bij het maken van de bloemen, ik houd erg van de vintage stijl en het geeft zo’n mooi effect. Voor sommige projecten gebruik ik ook witte Paint Dabbers op mijn bloemen of Stickles. De mogelijkheden zijn eindeloos en dat is juist hetgeen, dat ik zo geweldig vind aan het maken van mijn eigen bloemen. Ik heb ontzettend veel zin in de Demodagen en ik kijk er enorm naar uit om bekenden te zien, nieuwe mensen te ontmoeten en aan jullie te laten zien hoe ik mijn bloemen maak.

Hopelijk tot ziens op 28 en / of 29 september. 


Nicole Verkooijen

Hoi Allemaal,

Ik ben Nicole Verkooijen. Inmiddels maak ik al bijna 7 jaar kaarten en mijn passie hiervoor is begonnen met het inkleuren met Markers. Maar aangezien er toch veel dames zijn die graag kleuren met potloden, ben ik eens op zoek gegaan naar een potlood waarmee je dezelfde kleurintentietijd kan bereiken als met Markers. 




Ik ben toen uitgekomen bij de Faber Castell Potloden. Deze potloden bevatten meer wax dan welk
ander merk dan ook en hierdoor krijg je hele heldere en sprekende kleuren. Tijdens de Doeading dagen laat ik jullie graag zien hoe je mooie effecten en technieken met deze potloden kan uitvoeren. Persoonlijk vind ik de Doeadingdagen altijd een feestje !



Ik ben trots dat ik ook dit jaar er weer bij mag zijn tussen alle andere talentvolle demonstratices, en hopelijk mogen wij samen jullie weer inspiratie geven voor het maken van leuke kaarten en projecten.

Groetjes Nicole :-)


Wil de Hoog

Wil laat vrijdag en zaterdag de allernieuwste kaartpakketten zien van Nel van Veen, waaronder ook de nieuwste kerstkaartpakketten. Ingetogen, mooie rustige tafereeljes voor prachtige klassieke kerstkaarten in 3D. Wil laat zien hoe je met de onderdelen uit de pakketten op een smaakvolle wijze tot een prachtige kerstkaart kunt maken. 



2 opmerkingen:

  1. Wat is het toch jammer dat het voor mij zo`n eind uit de buurt ligt

    Veel plezier
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoopte van Leonie van der Pluijm haar blog delink te zien maar helaas niet.
    Zou ik die mogen krijgen?
    Prachtig wat ze maakt, heb het in de winkel mogen bewonderen en een workshop om dit te mogen maken zou super zijn.
    Gr Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.