zaterdag 15 september 2012

Doe@demo met: Neline Plaisier


Vorig jaar presenteerde ze samen met Anita en Wilga het boekje met Don & Daisy kaarten. Maar wat laat ze dit jaar zien? Eigenlijk maakt het niet uit wat ze doet want alles dat uit haar handen komt is prachtig! 


Ik ben Neline Plaisier, 40 jaar en al jaren verslingerd aan kaarten maken!! Het is begonnen met 3d, embossen en borduren, nu ben ik helemaal van het stempelen, inkleuren en scrappen.
Ik vind het weer geweldig leuk dat ik een demo mag verzorgen tijdens deze super gezellige dagen. Ik ga aan de slag met de nieuwe materialen van Eline Pellinkhof , die deze maand uitgekomen zijn.



De schattige uiltjes en mooie creatables in combinatie met het stoere papier “Scandinavian winter”.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!! Ik hoop jullie te zien tijdens de demo dagen!

Groetjes
Neline



1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.