donderdag 20 september 2012

Doe@demo met: Petra van Dam!

Ook een bekend gezicht tijdens de demodagen is Petra van Dam. Onlangs bracht zij weer een boekje uit dat ze volgende week zal presenteren. Zelf vertelt ze er iets over:

Mijn naam is Petra van Dam en ik woon in het Westland ( Naaldwijk ). Ik kom uit het onderwijs en ben gestopt met werken. Vervolgens ben ik een aantal jaren geleden begonnen met het maken van kaarten. Dit doe ik elke dag nog steeds met heel veel plezier. Neem gerust een kijkje op mijn website om te zien wat ik zoal heb gemaakt.

Tijdens de demodagen geef ik een boekpresentatie: Een jaar vol kaarten. Dit boekje heb ik samen gemaakt met Anja van Laar. In het boekje hebben wij gewerkt, met de door ons, zelfontworpen Creatables, in combinatie met borduren op papier en de mooie 3D- plaatjes van Mattie. De kaarten van het boek neem ik mee en zal wat tips / ideeën geven wat de mensen allemaal kunnen doen met de Creatables. Anja zal er ook zijn tijdens de demodagen maar alleen op zaterdag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.