dinsdag 11 september 2012

Doe@demo met: Anita Izendooorn!

Vandaag trappen we af met de rubriek Doe@demo met ... Over iets minder dan drie weken is het zover, dan beleven we de 10 editie van de Demodagen in hotel Atlas. Deze keer met zeer bekend gasten die we al eerder op de demodagen zagen demonstreren maar ook met nieuwe gasten die voor het eerst laten zien welke prachtige creatieve mogelijkheden er zijn in knutselland. We beginnen met een vertrouwd gezicht: Anita Izendoorn, misschien beter bekend als Anita's Warme Groetjes. Zij stelt zich graag aan u voor:





Ben verzot op stempels, en wil graag jullie laten zien waarom ..... Ben al even in de weer om jullie te inspireren tot stempelen met onder andere de de Distress Markers van Ranger.
Dit doe ik in combinatie met de mooiste stempels en geweldig verrassende papier keuzes....vele techniekjes en de juiste foefjes. Jullie horen het al...mijn stempel passie is oneindig leuk en te gek om te laten zien wat je allemaal ermee kunt doen.
Van simpel tot heel boeiend....ga ik jullie weer mee laten genieten deze 10de keer van de leukste demodagen van het jaar.


*Dromen* neem ik ook mee en  wil je ze ook bewonderen, kom dan gezellig bij mijn gedekte tafel en laat je verrassen hoe veelzijdig de stempels kunnen zijn.....ook in jou handen.

Ik zeg tot ziens met....

Warme Groetjes van



11 opmerkingen:

  1. Helaas moet ik het weer missen, kom dan net terug van vakantie ( ook leuk haha) ik zal tot het voorjaar moeten wachten,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit, het is een hele uitdaging,
    ik hoop dat het heel druk aan je tafel mag worden suc6
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's Anita....de 'sneak peak' maakt wel nieuwsgrierig :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet hoe leuk het vorige keer was.. moet even kijken of het gaat lukken vrijdags gezien we zaterdags al andere plannen hebben. Valt nl precies in onze vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit.
    zie het zaterdag in het echt hoop ik.

    groetjes
    Diana (motormama)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet je de data prescies misschien kan ik ook komen lijkt me wel een keer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk als ik precies weet wanneer kan ik misschien een keer komen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn mooie pennen, zit er over na te denken om ze te kopen....

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.