woensdag 12 september 2012

Doe@demo met: Petra van Oostenbrugge!

Een nieuw gezicht op de demodagen is het gezicht van Petra van Oostenbrugge. Petra maakt prachtige, vaak nostalgische projecten, voornamelijk kastjes en doosjes. Wie kan beter vertellen wie ze is en wat ze zal laten zien, dan Petra zelf:



Mijn naam is Petra van Oostenbrugge en ik woon in Zwijndrecht met mijn man Bas. En ik heb 2 dochters die op zichzelf wonen. Creatief ben ik altijd al geweest, ik heb allerlei soorten hobby's gedaan zoals: naaien, breien, borduren, quilten, kartonnage, kaarten maken en sinds 2004 ben ik met scrappen begonnen. Eerst de gebruikelijke lay-outs en ook de nodige scrapkaarten. Maar van lieverlee begon ik ook met het maken van doosjes, kastjes, mandjes e.d. Die projecten worden allemaal uit 2 mm dik grijsbord karton gesneden en daarna beplakt met scrappapier. Ik koop wel eens patronen uit Amerika en ben sinds kort begonnen met zelf tutorials te schrijven van mijn projecten. Het maken van kastjes met een bepaald thema vind ikzelf het leukst om te doen. Dat ga ik dan ook laten zien op de demodagen. Ik ga dan een kastje maken met het nieuwste papier van Graphic45: Bird Song. Wil je alvast een voorproefje kijk dan even op: www.petra-scrap.blogspot.com, graag tot ziens op de demodagen.


6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Petra, dat je er ook bij bent! Je creaties zijn geweldig mooi!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit; ik kom kijken hoor! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra ik vind je kastje FANTASTISCH wat een
    BJOETIE om te zien, met dat schitterende Grapic papier.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze wil ik in het echt zien!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig doosje heb op je blog gekeken ziet er allemaal prachtig uit, weet alleen niet zo goed raad waar ik alles zou moeten laten, me ruimte is echt iets te beperkt heb wel al een halve kamer en meer zal ik vast niet krijgen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.