maandag 24 september 2012

Doe@demo met: Jannie van der Zwan

Je komt haar tegen op beurzen en allerhande creatieve manifestaties. Natuurlijk geeft zij ook bij de Demodagen weer acte de prĂ©sence. Jannie van der Zwan heeft een mooie stand gevuld met projecten met de nieuwste technieken van Nellie Snellen. Hieronder een voorbeeld van wat ze gaat laten zien.



Op het doosje zitten de nieuwe Floral Punch ponsen, Shape Dies en Multi Frame dies. Daarnaast zal Jannie ook de brush markers van Docraft demonstreren. Nieuwsgierig geworden? Kom een kijkje nemen a.s. vrijdag of zaterdag!!!



3 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie, wat verheug ik mij erop jou weer te zien! Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de creatie ziet er in ieder geval al mooi uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie ik heb er ook heel veel zin in en ja het is al heel lang geleden dat we elkaar in het echie gezien hebben maar nu duurt het niet lang meer ;)

    dankje Sandra in het echie is die nog mooier vind ik al mag ik dat eigenlijk niet zeggen van wat ikzelf maak vind ik altijd :D

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.