woensdag 26 september 2012

Doe@demo met: Miranda van den Bosch!!!

Nog een nieuw gezicht tijdens de demodagen is dat van Miranda van den Bosch. Onderstaand alvast een impressie van wat zij vrijdag en zaterdag zal laten zien.  Zij stelt zich graag zelf aan u voor.



Mijn naam is Miranda van den Bosch, ik ben 47 en ik teken en schilder al vanaf mijn 4de jaar. Ik tekende vooral elfjes en vogels met kleurpotlood en/of aquarelverf. In 2009 heb ik het stempelen ontdekt en ben ik begonnen met het maken van kaarten. Langzaamaan ben ik overgestapt op art journalling en mixed media projecten.




Ik vind het heerlijk met stempels, inkt en verf aan de slag te gaan en iets leuks te creëren. Je kunt op deze manier oneindig veel achtergronden maken bij allerlei soorten werkstukken zoals voor je kaarten, in je art journal of op een canvas. Tijdens de DOEADING demodagen ga ik jullie laten zien hoe leuk het is om met Dylusions inkt en stempels te werken. Ik laat jullie allerlei technieken met templates (stencils) zien die ik onder andere gebruik met inkt, water, gesso of structuur pasta (modeling paste).

Groetjes
Miranda





2 opmerkingen:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.