maandag 24 september 2012

Doe@demo met: Hennie Barendregt!!!








Vandaag stellen we nog zo'n trouwe demonstratrice aan u voor, alhoewel voorstellen eigenlijk niet nodig is want voor vele is deze creatieve dame een bekende verschijning: Hennie Barendregt:

Hallo medeknutselaars,

Volgende week is het weer feest, dan zijn de demodagen van Doe@ding.
Deze 10e keer doe ik ook weer mee. Dit keer laat ik jullie mooie strikken zien die ik met de Bowdabra maak, ook laat ik zien waar je die prachtige strikken dan voor kan gebruiken. 




Voor wie de Scor-Pal nog niet kennen, neem ik deze ook mee. Ik heb een prachtige papieren kerstboom met behulp van deze handige ril plank gemaakt. Ik kan jullie laten zien hoe gemakkelijk het is om zelf je doosjes te maken. Maar ook om een kaart netjes te vouwen, wil je de plank niet meer missen.

Heel graag tot volgende week in hotel Atlas, op zaterdag is mijn zusje mijn assistentie, ook zij verheugt zich erop om jullie allemaal te ontmoeten.

Lieve groetjes,
Hennie

p.s. op mijn blog http://hensmade.blogspot.com zijn al heel wat Bowdabra strikken te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.