zaterdag 22 september 2012

Doe@demo met: Marjan van der Wiel!!!


Hallo allemaal,

Mijn naam is Marjan van der Wiel. Ook ik ben weer van de partij bij deze geweldige leuke demodagen! Ik zit in het team van Marianne Design en Joy!Crafts en vind het geweldig leuk om met de nieuwe materialen te mogen werken. Tegenwoordig ben ik erg van de vintagekaarten, dus deze zullen veelvuldig te zien zijn.




Deze keer ga ik demonstreren met de prachtige mallen van Noor!Design. Dit is één van mijn kaarten voor de demo maar er volgen er zeker nog meer.




Ik hoop jullie allemaal te mogen zien op deze gezellige demodagen!

Liefs, Marjan

1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.