vrijdag 24 september 2010

Spannend.... een kleine sneak!

Hallo allemaal,


Mijn naam is Moniek Jannink en ik kom op allebei de Demo Dagen een workshop geven.
Ik ben al verschillende keren van de partij geweest en ook dit jaar heb ik er weer veel zin in, want het beloven weer fantastische dagen te worden!
Ik woon in Rotterdam, samen met Jean-Paul en onze 2 kinderen Tim en Bette.

Ik ben al heel wat jaren verslaafd aan het scrappen, maar maak ook graag kaarten.



Mijn werk heeft regelmatig in de Creatief met Foto’s gestaan en in de afgelopen jaren heb ik ook diverse scrapworkshops bij Marlous gegeven.
Je kunt ook een kijk je nemen op mijn blog klik hier
Ik mag alvast een kleine sneak geven van het projectje dat jullie bij mij kunnen gaan maken:

Ik ben er vroeg bij, want zoals jullie kunnen zien heeft het een kerstig thema, maar ik zal ook laten zien dat het ook gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld een verjaardag of bruiloft.
Ik hoop dat ik jullie een beetje enthousiast heb kunnen maken en hoop jullie graag te zien in het Atlas Hotel!
Groetjes, Moniek

1 opmerking:

  1. Hoi Moniiek,

    Je sneakpeek ziet er al veebelovend uit en ik zal zeker aanschuiven bij jou!Kerst is toch prima Tja het is met een zucht alweer zover.

    Leuk je te gaan ontmoeten.

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.