dinsdag 28 september 2010

Hallo allemaal,



                                                     




Ik ben Astrid Schipper en ook ik ben weer van de partij.
Alle Doe@dingdagen ben ik nog uitgenodigd voor een demo en het blijft een feestje om het te doen.

Ook verzorg ik samen met mijn zus Nelly workshops bij Marlous die 26 oktober ook weer van start gaan.
Ook dat is geweldig leuk om te doen.

Deze keer demonstreer ik o.a. de nieuwe knipvellen van Mattie in combinatie met hele mooie Creatables.
Ik ben druk bezig met de voorbeelden dus ik zou zeggen kom een kijkje nemen.






Tot ziens!   Groetjes, Astrid

3 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk dat je er ook weer bent...haha.

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je weer te ontmoeten Astrid!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,

    Wat zijn je kaarten weer leuk zeg!
    en de Creatables ben ik heel benieuwd naar!

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.