zondag 12 september 2010

En de eerste dame die een workshop geeft is....

Hallo allemaal


**Gerda**

is mijn naam, en ik ben al vele jaren aan de Crea!!!

Ook ik mag deze keer, weer met veel plezier,

een Workshop geven in het Atlas-Hotel,

Op 8 & 9 Oktober as

En het word dit keer weer een hèèèl leuk,

en warm projectje.

meer verklap ik niet hoor?

Dus.... ik zou zeggen,

kom langs, en schuif gezellig bij, aan mijn Tafel.

Ook heb ik een blog, waar veel van mijn Creatie's staan,

Wil je een kijkje nemen?, hier is ie....

http://gerdasscrap-plezier.blogspot.com/

Ik heb er zin in..........

Tot Ziens op de Demodag

Groetjes Gerda

6 opmerkingen:

  1. Nou Gerda, ik ben heel benieuwd wat je gaat doen hoor. Tot 8 oktober!!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
    Succes met de demo.
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerda, ik kom dit jaar ook voor het eerst naar het Atlas hotel en kan je zeggen, ik heb er al reuze zin in en ben heel benieuwd naar wat je gaat maken! Tot de 9e! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi gerda
    nou ik heb net gekeken
    op mijn rooster
    en ik ben de 9 de vrij
    dus ik bespreek vast een plaatsje
    bij jou aan tafel
    wat je gaat maken maakt me niks uit
    dus ik kom gezellig
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helaas dan ben ik er niet , had heel graag willen komen maar ik vertoef dan op mallorca maar wie weet komt het er ooit van, succes hoor die dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Gerda,

    Wat spannend hè :))
    Ik schuif zeker even bij je aan
    en ontzettend leuk jou te ontmoeten!

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.