zondag 26 september 2010

gonny

Het is weer bijna zo ver de demodagen van Marlous in Hotel Atlas.


Mijn naam is Gonny en ik maak heel veel kaartjes in allerlei technieken maar mijn voorkeur gaat uit naar de technieken van Nellie Snellen. Ook zit ik in haar demoteam en je kunt mij dan ook tegen komen in winkels waar ik demo’s geef als ook op beurzen.En heb ook een eigen blog

http://kaartensitegonny.blogspot.com/

Ook dit keer ben ik er bij Marlous weer bij en wel beide dagen, ik verheug me er al weer op want het is er altijd heel gezellig en lekker druk.

Deze keer ga ik een demo geven met kaartjes die bewerkt zijn met de magic dots en met de floral ponsen.

En dan ook nog met hele leuke nieuwe knipvellen zoals van Eline, Dawn en Koetie’s

Dus kom je ook ?????Kom dan gezellig even aan mijn tafel kijken.

Tot 8 en 9 oktober.



Groetjes Gonny

2 opmerkingen:

  1. Kom toevallig op je site langs. Wat een geweldig leuke kaart en mooie kleuren.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,
    Prachtig wat je allemaal maakt!
    Ik wil graag bij een ieder aanschuiven dus zal ik ook 2 dagen moeten komen hahaha
    Tja anders redden we het niet.

    Tot snel.
    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.