zondag 19 september 2010

Kitty komt ook!!

hallo,
ik ben Kitty franken 43 jaar jong, getrouwd met bert en moeder van een zoon van 16.


Wij wonen in het mooie Steenwijk met onze hond lord en 2 katten.

Ik ben opgegroeid met crea mijn moeder was altijd bezig met knutselen. Na een aantal studies heb ik het knutselen weer opgepakt en dat ging me goed af. Een aantal jaren geleden kwam het hobbyjournaal op mijn pad en daar werk ik met veel plezier voor. Een paar jaar terug ontdekte ik de scor-pal, toen nog in inches. Na wat heen en weer gemail met de mensen achter de scor-pal kreeg ik er een opgestuurd. Ik vond doosjes maken altijd al leuk en dat ging me goed af. Nadat de metric scor-pal er kwam is het werken met de scor-pal helemaal uit de hand gelopen en ben ik er elke dag mee bezig. Ik reis heel Nederland en verder daar buiten af om mensen te laten zien wat werken met scor-pal erg leuk is en zeer gemakkelijk.

Kom eens langs op mijn blog er staan diverse patronen op in cm die je daar gratis van af kan halen en gebruiken op de scor-pal

Groetjes Kitty franken My blog

http://kittyfranken.blogspot.com/

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kitty
    Super jou ook bij Atlas te zien
    prachtige doosjes ed maak jij!
    Ik kom graag wat advies halen omdat ik de score
    pal heb met de inch vreselijk fout aangeschaft denk ik
    Het werkt niet prettig, dat is zeker.

    Tot gauw
    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kitty
    ook deze creatie is weer super
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.