vrijdag 17 september 2010

en hier is Tonny

Hallo Allemaal,




Ik zal mezelf even voorstellen.

Ik ben Tonny.
Al vanaf het begin van Doeading help ik met allerlei werkzaamheden.
Ook mijn man helpt geregelt mee ,zo brengt hij een keer in de week het karton weg en op de demodagen verzorgt hij samen met willy  de catering
Ik knutsel al heel lang en heb verschillende dingen gedaan zoals
fimo klei ,poppen maken ,sieraden maken, kralenboompjes enzovoorts.
Samen met mijn man heb ik een schitterend poppenhuis gemaakt (volgens sylvia haha)
kortom altijd creatief bezig geweest.
Nu maak ik graag kaarten
ik doe verschillende technieken en probeer altijd veel uit
1 x keer in de week heb ik een groepje dames die ik help een kaartje te maken.

Op de demo dagen mag ik weer workshops geven.
nieuwsgierig? ik zal alvast iets verklappen:

We gaan werken met de kleuren creme, bruin en groen.
nieuwsgierig geworden? kom zeker even kijken!

Ik hoop weer net zo veel dames aan mijn tafel te krijgen als andere jaren.



Tot ziens in het Atlas hotel
groetjes Tonny

2 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk dat je er ook weer bent...haha.
    Tot gauw!

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enof we er zijn, de koffie en heerlijke theetjes wil ik niet missen hoor....altijd zo verwent te worden is toch compleet genieten...Heel graag tot 8 en 9 oktober Tonny.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.