donderdag 23 september 2010

hoera petra komt ook...

Vrijdag 8 oktober en zaterdag 9 oktober geef ik een demo met mijn nieuwste

mallen.
De Star Collection ***PD0015 Triangle en de Creatable LR0141 Double

Frame. De ***PD0015 heb ik ontworpen voor de lichtbak en de LR0141 voor de
machine. De mallen hebben heel veel mogelijkheden. Je kunt ze voor alle
gelegenheden gebruiken. Tijdens de demo zal ik een aantal mogelijkheden

laten zien en uitleggen hoe ik het gedaan heb. In het tijdschrift special
kerstkaarten staat een artikel met Snoesjes. Dit tijdschrift is op dit
moment al te koop in een hobbypakket. Maar vanaf 6 oktober is dit
tijdschrift ook los te koop in de boekhandel. Ook marlous verkoop deze.

Er komen nog meer artikelen met deze nieuwe mallen: Op mijn eigen website:

www.hobbykaartenpetra.nl zal ik straks veel voorbeelden laten zien
.
 Je kunt er straks patronen downloaden en ik zal iedereen op de hoogte gaan houden in
welk tijdschrift straks een artikel staat.





Lieve groetjes Petra



.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige mallen en mooie kaarten
    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Petra,

    Misschien staan we weer achter elkaar, gezellig hoor. Ook kreeg ik vandaag div mallen binnen...en ja ja werkelijk een vette pluim, zo mooi dat ze zijn. Kom zeker even hoi zeggen en bij je genieten hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.