zaterdag 11 september 2010

De eerste dame is......

Hallo allemaal,



Mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Ellen Brons. Ik verzorg nu bijna een jaar regelmatig workshops voor Doe@Ding in Spijkenisse. Ook ik ben aanwezig op beide demo dagen van Doe@Ding in het Atlas hotel op 8 & 9 oktober.

Ik zal daar de demonstratie verzorgen met JustRite stempels. Ook in het voorjaar heb ik hiermee gedemonstreerd, maar er zijn inmiddels zoveel leuke aanvul sets verkrijgbaar dat ik nog genoeg inspiratie heb om hier nogmaals een demonstratie mee te verzorgen.
Ik zal tevens mijn nieuwe workshops voor het komende najaar laten zien. Tijdens de demodagen kan je je daar al voor inschrijven.
Ter inspiratie heb ik tevens een aantal leuke projectjes gemaakt voor je herfst en kersttafel.

Nieuwsgierig geworden? Kom dan gezellig langs om alles te bekijken en zelf inspiratie op te doen.

Heb je specifieke vragen over het gebruik van JustRite stempels? Stel ze gerust, ik ben altijd bereid je nader uitleg te geven.
Op mijn blog http://ellensscrappalace.blogspot.com/ zal ik de komende weken regelmatig wat sneak previews laten zien van de dingen die ik gemaakt heb.
Kom gezellig even langs en laat gerust een berichtje achter.


Tot ziens op de demodagen!

Ellen Brons

2 opmerkingen:

  1. hallo ellen lang niet gezien maar ik kom je begroeten op doeding dag en natuurlijk op je leuke demodagen wat heb je weer voor leuks voor ons nog een verassing!!!! dag lieve groetjes tot op doedag jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,
    Leuk zeg ook jou te ontmoeten!
    Vorige keer heb ik mijn eerste aanschaf gedaan bij
    Marloes, moet je eerlijk bekennen dat ik er weing mee doe
    dus een shoppie bij jou zou ik erg leuk vinden en hoop
    veel inspi op te doen:)

    Tot gauw
    lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.