dinsdag 14 september 2010

En hier is.........

Hoi Allemaal,




Ik ben Angela van Dorp en 37 jaar jong. Ik ben getrouwd en ben in het bezit
van twee engelse bullen echte schatjes.
Ik ben gek op mijn hondjes EN kaarten maken en doe dit al heel wat jaartjes.

Een aantal jaartjes geleden ben ik begonnen met workshops geven, eerst thuis
en later op beursen en in winkels. Ik vind het helemaal geweldig om te doen,
lekker creatief bezig zijn.

Ik heb echt mijn draai gevonden bij Marlous en vind het zo leuk dat ik deze
keer ook weer van de partij ben en een workshop mag doen! EN wat voor
een................................????hihih Wil je weten wat het is kom dan
gezellig naar de gezellige Demodag in het Altlas hotel en ik kan je
verzekeren het wordt een onvergetelijke leuke dag!


Tipje van de sluier..........ik doe de workshop in samenwerking
met...............................!hhihih

groetjes Angela


kijk ook eens op angela's blog klik hier

6 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhh spannend Angela , ben heel benieuwd wat voor moois je gaat maken.......en met wie ????.

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat leuk Angela en spannend!!!
    'K zal je zeker ontmoeten die dag.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Angela, nou je maakt het wel spannend hoor! hihi! Ik hoop zaterdags te komen dus wie weet zie ik je dan nog! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela
    Ben je volger geworden omdat je mooie
    dingen laat zien. Vlg week vrijdag gaat ik met mij hobbyvriendin Nel naar de winkel Doeding. Ben benieuwd.Ga nu vast even kijken via jouw pictogram.
    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angela,

    Ik heb enorm veel zin in die workshop van jou.
    Dat is echt spannend.Ik ben reuze benieuwd met wie jij gaat samenwerken.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,

    Oow wat spannend allemaal,
    aanschuiven doe ik uiteraard bij jou:0)
    En wie zou dat nou toch zijn met wie jou workshop
    erbij gedaan gaat worden haha
    Neem me camera mee hoor, enne
    ik denk dat ik beide dagen meerij
    zo leuk allemaal, mail je nog:)

    Liefs
    Son

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.