donderdag 16 september 2010

Hoii allemaal,


Ook ik mag weer op het “feestje”komen en nog wel 2 dagen!

Naast mijn werk als coördinerend begeleidster op een dagcentrum voor ernstig meervoudig gehandicapten ben ik nog steeds graag aan het “freubelen” Ook ik heb een blog waar ik regelmatig iets laat zien.http://femmys-knutsels.blogspot.com

Wat ik de komende open dagen laat zien heeft te maken met stempels, nieuwsgierig geworden? Kom dan gezellig langs! Ik kijk er al naar uit!

 
Groetjes Femmy

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten echt super.
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femmy,

    Wat heel leuk ook bij jou te mogen aanschuiven:)
    Ben dan ook heel benieuwd wat we gaan doen
    zal zeker erg leuk zijn !!

    Tot gauw
    Lieve goetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.