woensdag 22 september 2010

hier is........

Hoi Allemaal


Leuk dat ik me even aan jullie mag voorstellen. Ik ben Nicole Verkooijen en 35 jaar. Ik maak sinds een jaar of 5 nu kaarten en scrap lay-outs. Ook ik heb een blog waarop je mijn creaties kan bekijken, deze vind je hier : http://www.stampinupnicole.blogspot.com/ Tijdens de Doeading dagen zal ik ook van de partij zijn en ik wil jullie dan graag een demo geven over de Copic Markers.

Dus heb je vragen kom dan langs mijn tafeltje ;-) Ook zal ik een demonstratie geven over de airbrush en inkleur technieken.

Ik wens jullie allemaal alvast heel veel plezier tijdens de Doeading dagen !!!

Groetjes Nicole

5 opmerkingen:

  1. Owww spannend Nicole
    heel leuk hoor,vorig jaar heb ik je wel gezien maar je had het zo druk,ik dacht komt een volgende keer wel,ben best benieuwd hoe het in zijn werk gaat met de Copics.werk nu met distress.

    Liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet wachten tot 8 oktober, vind het erg leuk dat ik je dan in het echie ontmoet.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole,
    Dat is weer een ongelooflijk schattig kaartje !
    Ik kan spijtig genoeg niet komen, maar binnenkort heb ik mijn rijbewijs en dan rijd ik in mijn uppie tot in Nederland om jou eens te ontmoeten bij Doe@ding !!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Nicole, Super dat je ook van de partij bent! Kom zeker even bij je langs hoor, je hebt vast weer veel tips voor ons! Leuk je weer even te zien! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.Super.
    Ga vrijdag met mijn hobbyvriendin naar doeding spijkenisse. Ben benieuwd
    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.