zaterdag 22 juni 2013

Summerevent 2013 - even voorstellen Jolanda Nuijens



En hier is nog een van de Noor! meisjes die zich voor wilt stellen. Jolanda, ga je gang!

Ik ben Jolanda Nuijens en ik werk als parttime apothekersassistente in het ziekenhuis in Den Helder en in de tijd die daarnaast overblijft ben ik vaak te vinden in mijn hobbykamer. In een ver grijs verleden ben ik begonnen met theezakjes vouwen, gevolgd door Pergamano en 3D in combinatie met allerlei technieken. Tegenwoordig maakt ik alleen maar scrapkaartjes, doosjes en projectjes in combinatie met stempels die ik inkleur met Copic’s en combineer met alle artikelen van Noor! Design. Vanaf het begin af aan mag ik deel uitmaken van dit fantastische Design Team, waar we met het hele team mee helpen bedenken, testen en spelen met leuke Noor! Design artikelen.
 
 
Tijdens het Summerevent mag ik een workshop verzorgen met diverse Noor! Design stansjes en het mooie papier van Joy!crafts. Komen jullie ook?
 
Tot dan!
 
Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.