donderdag 27 juni 2013

Summerevent 2013 - even voorstellen Jolanda Bergmans - Noor! Design


Hallo allemaal,
Nog 2 dagen te gaan tot aan het
 
SUMMEREVENT!!
We zijn aan het einde gekomen van ons voorstel rondje, maar we hebben een belangrijke hekkensluiter namelijk Jolanda Bergmans, eigenaresse van Noor! Design.
Zij stelt zich graag zelf even aan jullie voor.
 
Mijn naam is Jolanda Bergmans en ik ontwerp hobbyprodukten op maat, welke vervolgens verkrijgbaar zijn in de betere hobbyspeciaalzaak onder de merknaam Noor! Design.
Ik ontwerp voor diverse bedrijven zoals, Joy!Crafts, Let's Get Bizzee en Kimya Verpakkingen. 
Ik zal een demonstratie geven met de laatste nieuwe Noor! Design artikelen en daarbij de nieuwe Noor! Design catalogus presenteren.

 
Samen met het gehele Noor! Design team bereiden we ons voor en zorgen we tijdens het Summerevent voor fraai gedecoreerde tafels vol inspiratie.
U mag het Summerevent niet missen omdat Doe@Ding de primeur heeft voor de uitreiking van de 1ste Noor! Design catalogus welke officieel pas 1 Juli op de markt komt.

Iedere betalende klant krijgt een GRATIS exemplaar mee naar huis.

Het Summer event wordt mede mogelijk gemaakt door



Je kan mij regelmatig vinden op mijn nieuwe site www.noortje-design.nl
Ik zou het leuk vinden jullie op 29 juni te mogen begroeten.
 
Jolanda.
 
Tot zover Jolanda.
Morgen gaan we nog één keer alles op een rijtje zetten zodat jullie een goed overzicht krijgen.

 
 
het team van Doe@ding.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.