vrijdag 21 juni 2013

Summerevent 2013 - even voorstellen Leonie van der Pluijm-Vente


 
Als er een iemand verantwoordelijk gesteld moet worden voor de roosjes hype met Noor! Design stansjes dan is het onze eigen Leonie wel.
Zij laat op het Summerevent nogmaals op geheel eigen wijze zien hoe zij die mooie roosjes maakt.
Ook Leonie stelt zich graag even voor:
 
Mijn naam is Leonie van der Pluijm-Vente.
Ik ga deze dag een demonstratie geven hoe je rozen  kan maken met de Noor! Design mallen 6002/0156
 
Voor het Summerevent maak ik een aantal voorbeeld rozen en ik was druk aan het stansen      voor een workshop die ik aan de Noor meisje mocht geven.

Het Summerevent wordt een gezellige dag, waarop u kennis kunt maken met verschillende hobbymaterialen. Er worden demonstraties gegeven en u kunt zelf deelnemen aan diverse workshops.
Hierdoor wordt het een afwisselend evenement, u kunt zien en zelf ervaren hoe de hobbymaterialen gebruikt kunnen worden. Beslist een aanrader dus!

Mijn blogadres is : http://www.leoniesscrapcreations.blogspot.nl/
Mijn Facebook pagina is : https://www.facebook.com/leonie.vanderpluijmvente.9

Tot de 29ste!

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.