donderdag 4 maart 2010

hoi
wat gezellig dat je weer langs komt!
Ik ben vanochtend weer even bij marlous in de winkel geweest en ik mag
elke dag vanaf nu iets vertellen over de Demodag!
ik zal dus iedere dag een naam bekend maken en vertellen wat zij komt doen....( inderdaad het zijn allemaal dames)
Gisteren heb ik al verteld dat Ellen Brons  leuke dingen zal maken met de Just Rite stempels
ik heb nog niets gezien ,maar Ellen maakt altijd erg mooie dingen dus dat belooft veel ..(spannend)

Tja dan vertel ik vandaag dat Nicole ook zal komen
tja wat zal zij gaan doen ???
 Eeeuuuh 3x raden     JAAA      tuurlijk!!!  zij zal de demonstratie gaan doen met copics
mocht je haar nog niet kennen klik dan maar eens op haar naam
Morgen verklap ik weer een andere naam ....

Marlous heeft nu een standaard in de winkel staan met schitterend scrappapier
allemaal schitterend papier van My Mind's Eye
ik heb er dit kaartje mee gemaakt
deze lijn heet my mind's eye little boy blue
bij deze lijnen zijn er ook allerlei leuke stickers en plaatjes zoals bv deze uil
Ik heb het kaartje heel grof gestikt en de randen ruw gemaakt
het rondje en het geschulpte rondje  heb ik met de nestabilities gemaakt en de uil hoefde ik allleen maar uit het papier te drukken en daarna op drie d blokjes opgeplakt
het sentimentje is van hero arts en het labeltje heb ik ook met de nestabilities gemaakt
zijn snaveltje en oogjes heb ik met glossy accents gedaan
groetjes sylvia

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, ik heb net even een kijkje op jou eigen blog genomen n.a.v. het bezoekje wat ik vanmorgen aan Doe@Ding heb gebracht, en het gesprekje en jou hulp vanmorgen.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaart mooi papier hoor! ik ga ook gauw weer eens bij marlous kijken en ja 20 maart ben ik ook weer vande partij! Heb erspeciaal vrij voor genomen van mijn werk. neem mijn moeder en vriendin mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje heb je gemaakt. jammer dat ik de 20e niet kan komen kijken.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey silvia
    wat een schitterend kaartje
    helaas kan ik niet komen 20 maart
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...wat een mooie kaart.
    Enne....ik hoop te komen naar de demodag, 20 maart. Lijkt me heel erg leuk.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee, wat een leuke kaart. Als het even kan kom ik 20 maart bij de demodag evenlangs.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil in ieder geval komen 20 maart. Hoe zit het eigenlijk met de workshops, is dat doorlopend? moet je je inschrijven?

    groetjes angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, als ik zie wie er allemaal komt demonstreren. Ik ga zeker proberen om te komen. Moeten we op voorhand inschrijven voor de diverse workshops?
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi sorry een beetje laat maar wat leuk dat Nicole komt en wat een gave kaart is dit

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.