donderdag 11 maart 2010

en wie is het vandaag?

hallo,
Wie is het vandaag??....
Ik maak al ruim 10 jaar kaarten en ben begonnen met stofjes op kaarten.

Na een tijdje begon ik het embossing heel leuk te vinden samen met 3D en ben ik daar mee verder gegaan.
Bijna 3 jaar geleden werd ik door Marianne Perlot gevraagd of ik bij haar in een webteam wilde werken en heb ja gezegd.
Heel leuk om te doen.
Hierbij moest ik ook gaan borduren en vind dat nu ook helemaal geweldig.
Ook maak ik nu ruim 1 jaar voorbeeldkaarten voor Joy Crafts.nl .
Hier staan ook veel voorbeeldkaartjes van mij.
Ik geef ook demo's als het me gevraagd wordt en vind dat reuze leuk.




Ineke zal de Joy malletjes demonstreren samen met de ragdolls.
OOk zij maakt schitterende kaarten hier onder een voorbeeldje


groetjes sylvia
en tot morgen ..

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart dat papier is erg mooi.En de vlinders en bloemen erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart maar wat zijn nu weer ragdolls???
    Op internet kom ik niet verder als katten (lol)

    Ik kom wel kijken hoor dan weet ik het ook hahah

    Allemaal de groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Karte hast Du gefertigt.
    Ich schaue gern bei Dir vorbei,es sind interessante Sachen zu sehen.

    LG Tinchen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOw spannend allemaal zeg!

    Veel succes met de workshop

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.