woensdag 17 maart 2010

en Femmy komt ook

Hoera Femmy komt ook...

Hoi allemaal,


ik maak kaarten en projectjes in allerlei technieken.  ik ben heel actief op clubs en geef demo's op de  knotsgekke kaartendagen beurs
Verder ben ik 2x per jaar te vinden op de open dagen van Nellie Snellen en ook bij Doe@ding.

Aan het eerste nummer van hobbyzine mocht ik ook meewerken en dat was erg leuk om te doen een echte uitdaging.

Deze keer laat ik de allernieuwste Happy Stich mallen zien en die zijn heel erg gaaf, je kan er hele leuke kaarten mee maken zowel de borduursters als de scrapsters, ben je benieuwd kom dan a.s. zaterdag maar kijken!

groetjes Femmy

tot morgen groetjes sylvia

4 opmerkingen:

  1. Gezellie he Femmy,

    Zie ik je weer....hi,hi, en natuurlijk al die bjoeties van kaarten...super mooi hoor dames, komt dat zien komt dat zien ....

    Warme groetjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sylvia,was für wunderschöne Karte,bin echt begeistert. Würde sehr gern mal wieder zu Nelli kommen,aber der Weg ist zu weit. Ich wohne in Deutschland/ Sachsen Anhalt.
    Vielleicht klappt es im Sommer und wir sehen uns vielleicht.

    LG Tinchen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat weer leuk allemaal Femmy;)
    er staat ons een heleboel te wachten,wou dat het zaterdag was hahaha

    tot dan.
    liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nog zo'n super creatieve dame die de dag komt versterken.
    Hoe krijg je ze allemaal op één dag bij elkaar,echt geweldig!!!!!!!!!!!!!
    Heel mooie kaart Femmy.


    Daaaaagg Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.