vrijdag 19 maart 2010

Doe@Kit Abonnementenservice!!


Nog 1 nachtje slapen en dan is er weer de geweldige DEMOdag in hotel Atlas ... waar we om 10.00 uur beginnen!! Spannend hoor ...
Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn er weer allerlei fantastische workshops en demo's ... en een aantal verkooptafels!

Ook is er vanaf morgen gelegenheid om je te abonneren voor 3, 6 of 9 maanden op de maandelijkse DoeaKit ... lekker makkelijk want dan hoef je niet meer na te denken of je wel of niet betaald hebt!
Als je je morgen inschrijft voor 9 maanden en betaalt krijg je ook nog een cadeau!!

Iedere maand zit er een voorbeeldkaart en sketch in het pakket ... gemaakt door mij (LOL) ... en de sketch en kaart hierboven zijn alvast een voorproefje voor de geweldige DoeaKit van deze maand.
Met daarin het prachtige papier (met glimmertje) van Bo Bunny en voldoende materialen om daar een aantal kaarten mee te maken.

Natuurlijk zijn ook de nieuwe Magnolia stempeltjes bij DoeaDing te koop ...

Volgens mij dus reden genoeg om morgen gezellig te komen buurten in Spijkenisse!!

Dus ik zou zeggen ......... tot morgen meiden!

Groetjes van Christa

4 opmerkingen:

  1. Ohh wat een prachtig kaartje en we komen er aan hoor!!!

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt er ook een abonnement voor mensen die niet op de demo dag zijn geweest? Ik zou wel intresse hebben.
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meiden ik ben weer thuis,en ik ben heel blij dat ik mee mocht rijden met Christien want het was geweldig!!!! Zoveel mooi gave leuke spullen echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Het was heel gezellig en heel druk en ik heb weer veel leuke mooie spullen gekocht dus kunnen we weer aan de slag.
    Ik heb wel bewondering voor jullie die alles hebben neergezet en zeker voor degene die vanavond alles weer op moeten ruimen.pppfff
    Jammer dat Antoinette niet mee kon vandaag maar we komen gauw wel weer eens in de winkel kijken, eerst weer crea centjes sparen.

    Groetjes Jannie.

    Ps en nog bedankt voor het zakje met die leuke snoepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer super Marlous en de rest.
    Leuke spuletjes gekocht, en veel gezien.
    Wat was het druk meiden, jullie zullen ook s,avonds wel gaar geweest zijn.
    Maar erg leuk, komplimenten.

    Groetjes Nel.

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.