zondag 21 maart 2010

helaas de demodag is weer voorbij ,maar

hallo,
helaas de demodag is weer voorbij ,maar wat was het leuk!!
en wat zijn er veel mensen geweest tjonge jonge  het lijkt iedere keer weer drukker
en ik had toch ook deze keer weer mensen aan mijn tafeltje die dit keer voor het eerst kwamen
ik vond het reuze leuk om zoveel van jullie te ontmoeten! en jullie leuke reactie's te horen op de stukjes die ik schrijf!
ik heb een paar foto's voor jullie
Deze zijn alleen van voor de opening of van na sluitings tijd want ik ben van tien tot 4 niet bij mijn tafeltje weg geweest haha t was zo druk dat het zo vier uur was .
hier is marlous(oeps ik ga vast op me kop krijgen want ze houd er helemaal niet van om op de foto te staan!!haha)

hier zie je anita die druk alles in orde aan het maken is en op de achtergrond zie je ook petra van dam die haar kaarten netjes aan het zetten is

 ook nicole is bezig alles klaar te maken

hier zie je wil de hoog met haar kaartjes

ook femmy is haar spulletjes aan het uitstallen

hier zie je de workshop ruimte met negen tafels waar diverse technielkjes aanbod kwamen (borduren,pozen scor pal,copic's stempelen enz)


kortom voor mij was het een heel gezellige dag en een feestje om jullie te ontmoeten!
Op de site van jannie van der zwan staat ook een hele mooie foto serie zeker het kijken waard
hier de link
groetjes sylvia

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er super uit... jammer dat ik er niet bij kon zijn :(

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de gezellige dag, en wat een vriendelijke mensen om je heen marloes, echt ik kom de volgende keer weer hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elly en ik waren ook van de partij, en jeempie wat hebben we genoten!!
    Het was weer een geweldige dag! Alles was weer tot in de puntjes georganiseerd en voorbereid.
    Mijn complimenten hoor, en heel hartelijk bedankt natuurlijk. We kijken alweer uit naar de volgende demodag, want die willen we niet missen!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad weer een drukke en gezellige demodag.Leuk om zoveel bekende maar ook weer zoveel nieuwe gezichten te zien.
    Was het maar alvast oktober...hihi.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    wat ziet het er prachtig uit en wat giga jammer dat ik niet kon, weten jullie de datum al voor de volgende keer??? Hopelijk kan ik dan wel;o)

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel jammer dat ik zaterdag toch niet kon komen. Hussie moest werken en had de auto mee.
    Fijn dat ik door de foto's nog ff de sfeer kan opsnuiven.
    Hopelijk kan ik in okt. wel weer.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de leuke dag :) Ik was gekomen met mijn 2 buurmeisjes (was oppas) heb weer veel en veel te veel gekocht ook de cardkit!! Supermooi papier heb er gelijk een mooi kaartje mee gemaakt :)

    hugss Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Wat leuk om via de foto's de dag weer terug te zien,ook ik heb genoten afgelopen zaterdag en vond het weer erg gezellig.

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.