woensdag 10 maart 2010

en vandaag een primeur..

hallo,
Vandaag mag ik vertellen dat  Petra van Dam haar prachtige kaarten zal laten zien op de demodag
Petra ontwerpt zelf mallen (de star colletion) en schrijft/maakt ook regelmatig boekjes samen met anderen deze zijn uitgegeven bij Cantecleer hobbytopper
In april komen er weer nieuwe mallen van petra uit en deze kunt u al samen met de schitterende voorbeelden op de Demodag zien!!
Ook mag ik van Petra alvast een mal met een voorbeeld laten zien
hier is de primeur:

Geweldig wat een schitterende kaart ( en natuurlijk ook de mal )
wil je nog meer creatie's zien van Petra?
klik hier voor haar site

Petra schreef mij nog het volgende stukje:


Misschien leuk om te weten:


Omdat de mallen binnenkort uitkomen, heb ik met Marlous het volgende afgesproken:

De mensen kunnen op de demodag de mallen bij mij bestellen en betalen. Als ze dat doen, krijgen ze van mij 2 werkbeschrijvingen. Deze werkbeschrijvingen heb ik speciaal voor de demo gemaakt. Ook krijgen ze van mij een bewijsje dat ze betaald hebben. Ze worden door Marlous gebeld zodra zij de mallen binnen heeft.

groetjes sylvia
en tot morgen....

4 opmerkingen:

  1. wat een supermooie kaart , die mal wil ik ook wel, hahah
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwww Petra wat een mooie mal zeg en je kaart is ook super mooi kom zeker kijken bij jou!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Petra en wat zal dat gezellig worden !!!!
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your Disign petra, where can I get that mold

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.