maandag 15 maart 2010

En Nicole komt ook

hallo,
Ik had het in een eerder berichtje al gemeld maar ik had haar eigenlijk nog niet voor gesteld
Nicole:
Nicole had op haar eigen blog het volgende geschreven:

Hoi Dames


20 Maart is het weer zo ver ! Persoonlijk vind ik dit echt 1 van de meest geweldige dagen van het jaar op hobby gebied. Er is veel leuk te zien, en ook te koop ! Niet goed voor de portemonee, maar heel goed om heel veel inspiratie op te doen.

Marlous pakt altijd groots uit en heeft de leukste artikelen op hobbygebied die dag bij.

 Er zijn 2 ruimtes. In de ene ruimte worden make and takes gedaan en in de andere ruimte heel veel super gave Demo's.


En ik mag weer een demo komen geven met de Copic Markers. En ik heb uit betrouwbare bron dat Marlous echt een geweldige aanbieding die dag heeft voor de Copic Markers, geloof me das echt de moeite van het langskomen. Dus dames ik zou het echt geweldig vinden om jullie daar te mogen ontmoeten. Komen jullie ook ?


Liefs en groetjes

Nicole xoxoxo


OEH Dames morgen kan ik jullie iets heeeeel nieuws vertellen
t gaat over de ....... oooh ik moet nog 1 dagje  me mond houden
zucht .. een kleine hint dan?
t gaat om een.. neehh ik vertel het lekker niet ,morgen!!

groetjes sylvia 

4 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat maak je me nieuwsgierig!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha inderdaad. je maakt me wel nieuwschierig
    maar nicole heeft helemaal geen introductie nodig toch? als je alleen al nicole zegt kent iedereen haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja van Nicole dat wisten we al maar nu de volgende???
    Wat is Marlous streng hé, je mag nog niet eens een hint geven.Jammer hoor.
    Dan moeten we nog maar even geduld hebben.

    Doei doei allemaal in spijk tot morgen !!
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jij weet de spanning wel op te voeren! Je maakt ons wel ERG nieuwsgierig....... Nou dan gaan we eerst maar een nachtje slapen. Welterusten en tot morgen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.