zaterdag 2 maart 2013

Op weg naar de demodagen met: Els Tange

Een nieuw gezicht tijdens de demodagen is dat van Els Tange. Els is op zaterdag en zondag aanwezig en zal voornamelijk werken met Ranger produkten. Ook werkt Els graag met stencils van verschillende merken. Els zegt: "Ik zal zeker de nieuwe distress paint demonstreren in combinatie met disstress inkt en stains. Ook de stempels van Tim Holtz zullen worden gebruikt!"


Zo lang ik me kan herinneren ben ik al bezig met stof, papier, wol etc. Ik ben uiteindelijk handwerk juf geworden, maar heb alleen handvaardigheidslessen gegeven in buurthuizen. Wolspinnen, verven en weven. Later ben ik computerdocent geworden en maakte in mijn vrije tijd kaarten. Ook gaf ik nog steeds les in buurthuizen: kaarten maken, scrappen. Een van de hoogtepunten is de 3-daagse opleiding aan de Ranger U in Amerika. Ik was al weg van de technieken van Tim, maar daar is de liefde voor inkt, verf en stempelen ontstaan. Sindsdien zijn mijn handen altijd gekleurd.




De stijl van Els is stoer, inky en eenvoudig te maken met Tim Holtz als groot voorbeeld.

"Ik ben net terug van beurzen in Amerika en Engeland en heb daar veel inspiratie opgedaan. Tim heeft weer leuke techniekjes laten zien met de nieuwe distress paint dabbers. Ik heb er al een paar weken mee kunnen spelen en wil jullie ze graag laten zien tijdens de demodagen.

Els kan niet stilzitten, en haar hobby is een way of life geworden. Ik werk niet meer, dus ik heb tijd genoeg. Niet zozeer voor het creƫren van dingen, maar meer in het overbrengen van techniekjes aan anderen.

Ook Els is ervan overtuigd dat iedereen met een papierhobby zeker naar de demodagen moeten komen: "Je bent er heerlijk met hobbygenoten onder elkaar en kan veel van elkaar leren en je houdt er vaak ook knutselvrienden aan over. Het is een bron van inspiratie, ik heb er zin in!"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.