dinsdag 5 maart 2013

Op weg naar de demodagen met: Alina Meijer

Mijn naam is Alina Meijer. Ik zal op zondag 10 maart aanwezig zijn om wat zelfgemaakte kaartjes te laten zien, waarop ik mijn favoriete mallen heb gebruikt: de Die-namics van My Favorite Things. En als iemand interesse heeft, ga ik wat stempelafdrukjes inkleuren met mijn Prisma potloden.

Mijn foto




Ik ben al langer dan 10 jaar bezig met kaartjes maken. Hoogtepunten voor mij zijn het Card Art Design Team en natuurlijk de twee My Favorite Things GD spots. Ik weet echt niet hoe ik mijn eigen stijl zou kunnen omschrijven! Maar ik hou van ''simpel''. 




Ik hoop genoeg voorbeelden te kunnen laten zien, ''oude'' kaarten, maar ook nieuwe, die nog niet op mijn blog hebben gestaan! Kaartjes maken is voor mij gewoon een super leuke hobby, ik kan dagen achter elkaar heel goed zonder mijn hobbyspullen!!! Ik weet van vriendinnen dat het de moeite waard is om de demodagen te bezoeken en daar twijfel ik niet over! 

Alvast veel plezier aan alle bezoekers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.