vrijdag 14 september 2012

Doe@demo met: Nelly de Knegt!

Tijdens de komende demodagen is een mix van oude vertrouwde gezichten en nieuwe gezichten waar te nemen. Nelly de Knegt draait al heel wat jaren mee bij Doe@ding en is ook de komende demodagen weer van de partij. Aan wie haar nog niet kennen, stelt ze zichzelf graag aan u voor:


 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nelly de Knegt, ook ik mag deze 10e keer weer van de partij zijn op deze geweldige dagen! Samen met Astrid Schipper geef ik workshops bij DoeaDing wat altijd heel erg gezellig is, dus heb je een keer zin in een workshop van ons hou dan de datums in de gaten op de website!!! De demo's bij Doeading daar kijk ik altijd naar uit omdat dit zulke geweldige en druk bezochte dagen zijn.



Deze keer zal mijn “werk”gemaakt zijn met de nieuwste joy artikelen. Dit is een van mijn kaartjes voor de demodagen en natuurlijk volgen er nog veel meer!

Erg leuk allemaal en ik hoop dat jullie dat ook gaan vinden.
Dus hopelijk tot ziens bij Doeading!!

Groetjes Nelly

1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.