maandag 25 februari 2013

Op weg naar de demodagen met: Diny Sprakel

Alhoewel we haar vaker in de winkel tegenkomen, onder andere tijdens de Copic certificeringscursussen, zal Diny Sprakel deze keer voor het eerst aanwezig zijn bij de Demodagen. Natuurlijk hebben we Diny ook de gebruikelijke vragen voorgelegd. Veel leesplezier!

Mijn naam is Diny Sprakel  en op zaterdag en zondag tijdens de demodagen zal ik aanwezig zijn. Op zaterdag de Copic Markers en op zondag Panpastel in combinatie met de daarvoor geschikte stempels uit de winkel van Marlous. 



Omdat Diny constant demonstreert en lesgeeft en eigenlijk constant afbeeldingen kleurt met haar Copics en er kaarten, hoeft ze zich niet speciaal voor te bereiden, "maar ik maak natuurlijk wel nieuwe dingen voor de demo-dagen!"

Voor Diny is haar hobby haar werk. Ze legt uit waarom: "ik heb een eigen bedrijf in promotie, ontwikkeling en training in de hobby-creatief branche. Het beheerst mijn hele leven, ik zou er niet zonder kunnen, besteed praktisch al mijn tijd aan “mijn hobby”."


Tot slot zegt Diny: "Ik ken deze dagen alleen van de enthousiaste verhalen op blogs en van mensen zelf, dus ik kan na afloop pas zeggen waarom je dit evenement niet mag missen. Maar ik kom er dan graag nog een keertje op terug!"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.