maandag 30 juli 2012

Een reis om de wereld in 80 dagen - Frankrijk


De reis om de wereld gaat ook deze week weer verder. Waren we recent nog in het Verre Oosten, deze week zijn we in Frankrijk en dan met name in Parijs!

Ik heb een mini album gemaakt in de vorm van een Eifeltoren. Het patroon van de Eifeltoren kan je hier downloaden.

Het papier dat ik heb gebruikt is van Graphic 45, a Ladies Diary.
Verder heb ik o.a. gebruik gemaakt van de volgende materialen:
Stempels:
Stanzen:
Hier nog een impressie van het album. Je kan alle pagina's in het groot op mijn blog bekijken.
Tevens is het mini album in de winkel te bewonderen.

Ik hoop dat jullie ook zo'n leuk mini album gaan maken en er mischien zelfs wel je eigen foto's aan toe gaan voegen.

groetjes,

Ellen



7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ellen,

    Dat heb je prachtig gemaakt ziet er super uit


    een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het grootste compliment wat je kan krijgen, is mij stil krijgen. Gefeliciteerd, je hebt me sprakeloos gekregen. Wat een mooi album Ellen.
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele Franse complimentjes voor je album, echt super leuk.....Ellen.

    Warme vakantie groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mini album echt heel mooi
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie is dit ben der helemaal verliefd op Ellen FAN-TAS-TISCH
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.