donderdag 29 maart 2012

Layout/ Sketch 004



Hallo allemaal,

Deze week kwam het nieuwe papier van Pion binnen en deze zijn weer zó mooi dat ik daar echt een layout van moest maken. Deze High Tea line vertelde mij meteen dat ik een foto moest scrappen van ons vriendinnen groepje op een High Tea die ik kado had gekregen van hun voor mijn verjaardag.
De vellen die ik gebruikt heb zijn:
Pink Porcelain is eenmaal als achtergrond vel gebruikt en het andere vel heb ik gebruikt om de embelishments van te maken.
Daar naast nog 1 vel bijpassend groen en rose cardstock en een 2 vellen ivoorkleurig kaarten karton voor de randjes en de embelishments.

Daarnaast heb ik mijn eigen, bijpassende, embelishments gemaakt met de stans Always Time for Tea Die & Stamp Set  van My Fovorite Things. Voor de het verticale blok achter de foto heb ik gebruik gemaakt van stans van Cheery Lynn Design "French Lattice Small Frame". Achter de omgevouwen hoek heb ik een stans van Marianne Design geplaatst. De verticale randen zijn geponst met een Martha Steward pons, maar natuurlijk kan je elke borderpons daarvoor gebruiken.
Verder mochten natuurlijk de taartkleedjes niet ontbruiken en heb ik lekker veel roosjes gebruikt in diverse maten.
Ik hoop dat jullie deze layout weer leuk vinden en wij zien graag een linkje in de commentbox als je deze layout gemaakt hebt. Wij komen graag even kijken!

Groetjes en tot de volgende keer,

Ellen Brons

1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.