woensdag 27 februari 2013

Op weg naar de demodagen met: Miranda Degenaars



Hallo, ik ben Miranda Degenaars!

Tijdens de demodagen werk ik met Penny Black stempels van de Take Flight 2013 serie. Ik werk met zowel de hout als cling en clear stamps, laat embossingtechnieken zien, het inkleuren met de Pen nibs van Ranger op het speciale stempelpapier van Ranger in combinatie met distressinkten / glaze en ultra thick embossing poeder en zal eventueel aanvullende materialen zoals kleurpotloden of andere mediums gebruiken.

Miranda is al zeker een jaar of 20 met haar hobby bezig: "zolang ik me eigenlijk kan herinneren ben ik bezig geweest met kleur en vorm. Het hoogtepunt was zeker het winnen van het Art Specially event en daarna het uitbrengen van een eigen boekje!" Creatief bezig zijn is voor mij een way of life en iets wat me nog steeds blijft boeien en blij maakt.

Als we vragen hoe Miranda haar eigen stijl omschrijft, zegt ze het moeilijk te vinden om dat te zeggen: "Ik houd van veel stijlen maar heel belangrijk voor mij is de juiste kleurencombinaties en stempeltechnieken met inkten, poeders en mixed media. Eigenlijk vind ik teveel leuk, dan is het altijd moeilijk om keuzes te maken......waarschijnlijk herkennen creatievelingen zich hier wel in!"

Momenteel is Miranda als voorbereiding bezig met het vast bekijken van technieken die leuk zijn om te laten zien en voor een ieder te doen zijn. De catalogi doorspitten van nieuwe producten en stempels en natuurlijk inspirerende voorbeelden maken.

Waarom u volgens Miranda de Demodagen niet mag missen: "Dit is voor mij de eerste keer dus ik heb er als deelnemer niet zoveel ervaring mee maar wel als bezoeker, de sfeer is altijd fijn en er zijn zoveel technieken en ideetje te zien dat een ieder er wel wat vindt! En natuurlijk moeten de mensen de dagen bezoeken want er is zoveel moois, nieuws en inspirerends om te zien en dat is zonde om te missen!

Groetjes en tot gauw,
Miranda

2 opmerkingen:

  1. Heee Miranda,
    Wat super gezellig dat je ook komt demonstreren op de Demodagen!!!! Tot volgende week hoor!!

    xx Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat deze topper ook komt ga echt bij haar kijken, ik ben een grote fan van Miranda.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.