zondag 10 februari 2013

Op weg naar de Demodagen met: Elly de Bruin!





Wat is uw naam? Elly de Bruin

Met welke materialen (merk, serie) zult u tijdens de demodagen demonstreren en op welke dagen bent u aanwezig? Met de Memorybox mallen en de E-Bosser. Als je mij in actie wilt zien, moet je op zaterdag komen want op zondag ben ik niet aanwezig.


Hoe lang bent u al actief bezig met uw hobby en kunt u hoogtepunten noemen uit uw hobbycarrière?
Zo’n  14 jaar, en de hoogtepunten zijn uiteraard als eerste dat ik sinds een aantal jaar als demonstratrice aan de Demodagen mag deelnemen, en dan nog publicatie in een Noors Hobbyblad Ettryk, in de Marianne Doe en in de Creatief met Kaarten.

Hoe omschrijft u uw eigen stijl (op het gebied van papierhobby’s)? Ik maak voornamelijk romantische kaarten in zachte tinten, waarbij ik veel gebruik maak van bloemen-, blaadjes- en vlinderstansjes.


Hoe bereidt u zich voor op de demodagen? Voorbereiden doe ik door zo vroeg mogelijk aan de slag te gaan met alle nieuwe spulletjes om zoveel mogelijk te kunnen laten zien op mijn tafel tijdens de Demodagen. Ik ben nu dus al druk bezig om zoveel mogelijk voorbeelden te maken die ik op 9 maart kan laten zien.

Is uw hobby een leuke vrijtijdsbesteding, een noodzakelijk tijdverdrijf of een “way of life”?
Mijn hobby is niet meer weg te denken uit mijn leven. Heb sinds kort ook een eigen hobbykamertje en ben daar dan ook vaak te vinden.

Wat maakt de Demodagen volgens u zo speciaal en waarom moeten mensen deze dagen beslist bezoeken?
Toen ik nog gewoon klant was, en samen met mijn vriendin Jeannette naar de Demodagen ging, zaten we ons al weken van te voren te verheugen. Zo’n dag was voor ons een waar feest. We lagen al vroeg voor de deur, en gingen pas weg als alle klanten al weg waren haha. Lekker hobyshoppen, workshopjes doen, demo’s bekijken en kletsen met “oude bekenden” .  Tussendoor gingen we lekker iets eten, en daarna, begon het ritueel weer van voor af aan! Nu mag ik het van de andere kant van de tafel bekijken en dat vind ik ook fantastisch leuk. Je krijgt leuke enthousiaste reacties op je werk, maakt gezellig een praatje met iedereen en gaat de klanten die regelmatig komen ook steeds beter leren kennen. Superrr leuk!! Kortom , ietsjes anders, maar nog steeds een feestje!!!

Wil je meer weten over Elly en de mooie dingen die zij maakt? Dan moet u beslist de demodagen bezoeken en met eigen ogen komen kijken wat voor prachtige creaties Elly maakt en zien en luisteren hoe zij dat doet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.