woensdag 6 februari 2013

Op weg naar de Demodagen met: Anita Izendoorn!


Kaarten en projectjes maken met de mooiste stempels en verschillende inkten en poedertjes. Voor Anita Izendoorn is het haar grote passie en dat straalt ze ook uit als ze met haar warme groeten kaartjes weer bezig is op de demodagen. Iedere keer weer iets nieuws toevoegen en de mensen warm te krijgen voor de stempels vind ze een heerlijke uitdaging.

Dit keer laat ze dan ook weer zoveel mooie stempels zien in combinatie met de prachtige schaduw inkten van Hero Arts. Embossingpoeder in vele toepassingen maar ook een schitterende lijn in dies van Sizzix. Zoals vele weten is Anita van vele markten thuis en dat wil ze jullie dolgraag laten zien, met tips en weetjes....




Mijn 1ste kaartjes werden al getekend toen Anita 6 jaar oud was, ook vele hobby's zijn al de revue gepasseerd. Maar stempelen en alles wat erbij komt kijken blijft het leukste wat er bestaat. Mag het al z'n 20 jaar doen  en zo kom ik ook aan mijn blog naam *Warme Groetjes*.
Sta met regelmaat in div hobbybladen en ben Designer bij Marianne Design, Noor, Lets get buzee, Papicolor, cArt Us, Scap ect. Shop en zo nu en dan eens gast designer.Met trots ga ik mijn 5de jaar in bij Doe@Ding, en dat is toch geweldig leuk ik hoop er nog jaren bij te mogen zijn.


Mag meedenken met de voorbereidingen en vind het geweldig leuk om met de nieuwste producten te mogen demonstreren. Er rolt altijd weer een workshop programma uit de demodagen die ik weer met veel plezier mag verzorgen bij Doe@Ding. Ook hiervan neem ik voorbeelden mee. Het is altijd een groot spektakel dit Event . Veelzijdig en voor een ieder wat wil's. Veel nieuwe producten worden er geshowd en de mooiste creaties zijn ermee gemaakt om ons ieder te inspireren. Waar maak je dit nu mee in 2 dagen en....het is er super gezellig. Het is De ontmoeting's plaats voor ons hobbyisten.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita
    Mooi verhaal en leuke foto's erbij
    Het plan is dat ik zeker komt kijken
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk hoor Marian om ook jou weer te zien, ben al lekker druk bezig en laat het nu weer...lukken hi,hi, de projectjes en kaarten zijn weer erg leuk gelukt met al het nieuw's wat eraan zit te komen. Dus graag tot dan met

    warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.