woensdag 20 februari 2013

Op weg naar de demodagen met: Astrid Schipper


Mijn naam is Astrid Schipper, tijdens de demodagen laat ik kaarten/projectjes zien gemaakt met de Marianne Design mallen in combinatie met de Tilda paper pads Country Escape en The Seaside Life en ik ben beide dagen aanwezig.

Kaarten maken is een belangrijk stukje van mijn leven er gaat haast nooit een dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben. Kaarten maken doe ik al heel lang en het hoogtepunt was toch wel de dag dat ik een berichtje toen nog mijn Picture Trail van Marianne Perlot had staan en of ik haar wilde bellen. Toen kwam de vraag of ik een boekje wilde maken en het is er niet bij één gebleven. Daarna heb ik nog zoveel leuke dingen mogen doen. De demo’s en workshops bij Doe@ding blijven ook een feestje om te doen!

Ik weet niet echt of een bepaalde stijl hebt met kaarten maken. Ik vind vintage heel erg leuk maar ook de 3D plaatjes blijf ik leuk vinden. Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen voor de demonstratiedagen. Want ik wil mijn tafel toch zoveel mogelijk vullen.

De demodagen zijn voor mij heel speciaal vanaf de eerste keer ben ik er al bij. Als ik nu terugkijk naar de eerste keer en hoe het uit gegroeid is tot een ware hobbybeurs met uiteenlopende demonstraties en workshops. Ik wil echt iedereen aanraden een bezoekje te brengen, het is echt de moeite waard!



1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.