dinsdag 19 februari 2013

Op weg naar de demodagen met: Miranda van den Bosch

Hallo!  Mijn naam is Miranda van den Bosch en tijdens de demodagen ga ik aan de slag met Dylusions inkt, stempels en stencils. Er komt een hele nieuwe collectie aan dus hopelijk is deze op tijd binnen om er leuke voorbeelden mee te maken, want de nieuwe spullen zijn echt supergaaf.



 Ik ben begonnen met stempelen in 2009. Het maken van art journals en mixed media projecten doe ik pas sinds 2011. Hoogtepunten in mijn hobbycarrière zijn: 2x in het Engelse hobbyblad the craftstamper staan, 1x als rondewinnaar voor craftstamper of the year 2012 en 1x met een eervolle vermelding. Daarnaast vond ik de demodagen in 2012 toch ook een echt hoogtepunt, omdat het zo leuk is om mensen te enthousiasmeren voor een product dat je zelf ook erg leuk  vindt om te gebruiken.

Ja,  hoe noem ik mijn stijl: een beetje eigenzinnig, af en toe een beetje gek, misschien ook wel eclectisch (alle stijlen door elkaar), maar zeker kleurig en vrolijk en zeker niet saai!  Ik wacht nu nog in spanning af op de nieuwe spulletjes, maar zodra ze binnen zijn ga ik gelijk allemaal leuke voorbeeldjes maken om aan de bezoekers te laten zien.

 Mijn hobby is een way of life, een manier om te ontspannen na een lange week op kantoor of om mezelf te kunnen uiten. Het bezig zijn met inkt en verf maakt me blij en als je een dip hebt is er geen betere remedie dan een tube verf een flesje inkt en een stuk papier.

De demodagen zijn zo speciaal omdat er veel te zien en te doen is. Bekende en iets minder bekende kunstenaars laten je de eigenschappen zien van verschillende producten aan de hand van demonstraties en voorbeelden en in verschillende stijlen. Zo is er voor ieder wat wils. En je kunt terecht met al je vragen over producten. Ook kun je allerlei workshopjes volgen. Kortom dat wil je toch niet missen, een gezellig dagje uit vol met inspiratie en de laatste nieuwe producten om thuis mee aan de slag te gaan.



2 opmerkingen:

  1. Bengel benieuwd naar de nieuwe creaties die je gaat maken met de nieuwe spullen. Kom zeker bij je kijken
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom zeker bij je kijken
    Ben benieuwd naar je nieuwe creaties
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.