zaterdag 24 april 2010

Gezellige workshop en Doe (je eigen) Ding!!

De afgelopen twee donderdagen heb ik Anita geassisteerd bij haar workshop 'Spelen met Inkt' en het waren 2 supergezellige dagen ... ik kan je zeker aanraden eens een keertje zo'n toffe workshop bij haar te volgen in de winkel van Marlous!!

Onze stijlen verschillen nogal, maar was is het toch leuk om ook van haar weer allerlei technieken op te pikken en die te verwerken bij je eigen stijl ... want dat is toch de bedoeling?

Hier een klein voorbeeldje van haar workshop
Door haar heb ik kennisgemaakt met de 'Impressibilities' (van Spellbinders) en deze gebruikt voor de randen van mijn afdrukje ... deze zijn getamponeerd met distressinkt!
Dat geeft toch weer een super effect??

Het prachtige papier is van KaiserCraft ... en natuurlijk alles te koop en te leren bij DoeaDing!
Dus kom ook eens lekker workshoppen ...

Fijn weekend en groetjes van Christa

7 opmerkingen:

  1. mooi kaartje Christa.....en je details op de kleine afbeelding zien er ook geweldig uit....zal eens de workshops in de gaten gaan houden!
    Fijn weekend,
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhh dat ziet er superrrr uit , ik ga 8 mei naar marlous lekker (work) shoppen hihihih
    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is een hele mooie kaart en wat een aparte achtergrond heb je ervan gemaakt met de techniek van Anita, super Christa. Ik heb vanmiddag een privé workshop van Marja gehad om te leren met distress inkt in te kleuren.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben vorige week donderdag geweest.Was een heerlijke dag.Buiten dat je er aardig wat van opsteekt,is alles er omheen ook prima verzorgd.Echt een dagje 'uit'.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai meisjes,

    Doe je Ding....zeg ik met regelmaat en daar viel mijn oog ook op, jeetje wat leuk om dat te lezen hier zeg. En tja de verwen workshops zijn super leuk en heel gezellig. Met 6 hooguit 7 meiden vermaken we ons kostelijk en worden verwend met heerlijke koffie,thee en zalige lunch....Ook de lach spieren slaan we niet over he meiden, hi,hi, In november zijn alweer 2 dagen ingezet, meer info via Marlous...en ik, ja ik heb er zin in...

    Warme groetjes en Ir je mag ook bij mij workshoppen hoor hi, hi, gezellie om mijn maatje weer te zien.

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er weer supper mooi uit zeg!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.