woensdag 7 april 2010

Art specially zeist

hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie fijne dagen gehad hebben met de pasen!

Aanstaand weekend staan wij met een kraam op de stempelbeurs Art Specially in Zeist


ik zelf vind dit een geweldig leuke beurs!!
zoveel als je hier kunt zien en vinden op het gebied van stempelen
echt heerlijk.... (ik kijk er al zo naar uit haha)
         op de kraam van doeading zal Nicole de copics demonstreren  en Ik zal de metric laten zien
Op deze beurs worden er ook workshops gegeven dan kun je voor een klein prijsje kennis maken met allerlei stempel technieken
en zoals de naam al doet vermoeden ligt de nadruk op deze beurs echt op het stempelen
dus de stempelaars onders ons kunnen hier echt hun hart op halen
benieuwd wie er nog meer op deze beurs staan of waar je de kraam van doeading kunt vinden?
als je hier klikt kom je bij de plattegrond terecht



ARTSpecially Event 2010
Wanneer:
10 en 11 april 2010
Waar:
KNVB te Zeist
Woudenbergseweg 56-58
3707 HX ZEIST

Openingstijden en toegangsprijs
Zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur
Zondag van 10.00 tot 17.00 uur

Entree: € 12,00 bij 1 dag
€ 17,00 bij 2 dagen
Je betaalt bij de entree een euro minder, wanneer je je vooraf even aanmeldt. Dan reserveren we(art specially) ook je goodie bag. (kijk hier )

leuk dat je weer langs geweest bent en wie weet tot zaterdag of zondag!
groetjes sylvia

5 opmerkingen:

  1. ja gezellig! tot zaterdag! oh ik heb er ook zoveel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook hoor.Zaterdag én zondag.
    Heb er al zo'n zin in!!!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook zaterdag(kort) en zondag! Moet je voor jullie workshops reserveren ofzo?

    Groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Ik kom zaterdag beslist ook even neuzen op jullie stand!
    Er is vast meer dan genoeg aanwezig om heel hebberig van te worden ;-) (hoezo freubel-verslaafd?).
    Ben ook meteen volger geworden...
    Groetjes,
    Yvonne
    www.phoebeez.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje...ik zag dat ik jullie 300ste volger ben! Hiep hiep hoera!
    Gefeliciteerd met zoveel fans!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.