maandag 12 april 2010

Art specially Zeist

hallo allemaal,
oooh eerst wil ik je graag vertellen dat er weer nieuwe ponsen van Martha stewart
zoo leuk.... bijvoorbeeld deze vlinders, zijn ze niet super leuk?


Dit weekend zijn we ( Marlous, Harriet,Angela,Nicole ,Danielle en ik)
naar de art specially event geweest.
Marlous had een hele mooie kraam met mij op de ene hoek en Nicole op de andere hoek
Wat een hoop leuke mensen heb ik ontmoet en wat een leuke stempels en voorbeelden heb ik gezien...
Uiteraard ging ik met veel meer naar huis dan waar ik mee gekomen was haha
ik was van plan om foto's te maken zodat ik de beurs aan jullie kon laten zien maar wegens de drukte is dat er helaas bij in geschoten
wel heb ik deze foto nog gemaakt
het was echt een hele leuke beurs en de bezoekers kregen bij de ingang zelfs een goodiebag met daarin o.a een copic stift
Mocht je de beurs volgende keer ook willen bezoeken zou ik wel de zondag aan raden
die is echt beduidend rustiger!!
Op de beurs is vaak aan mij gevraagt of ik het patroontje voor het doosje op de site wil zetten,ik zal woensdag een doosje gaan maken en er foto's van gaan maken en zo snel mogelijk plaatsen!
bedankt voor het langs komen
groetjes sylvia

5 opmerkingen:

  1. ik en mijn dochter danielle zijn er ook geweest was echt een fijne dag zondag zeker niet zo heel druk maar mensen zat groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jullie sprongen er wel uit met 2 demo's en veel mooi's ertussen, werkelijk geweldig. Toch had je voor iedereen advies of een gezellig praatje, super gezellig vond ik het. En nogmaals bedankt voor je leuke kadootje, ben er zo happy mee joh xxx Doosje, patroontje tja wie vind dat nu niet geweldig, tot gauw dan maar....En donderdag kom ik weer graag *spelen met mijn inktjes*, word weer smullen deze leuke workshop.

    Warme groetjes meisjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een gave pons weer zeg..!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuk stukje geschreven over Zeist.Ik vind alleen de foto iets minder...

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.