maandag 16 juni 2014

A Zentangle/ Doodle a day 34



Goedemorgen allemaal,

Al weer een nieuwqe week van start. Idereen weer aan de dagelijkse beslommeringen, maar denk er ook om dat je regelmatig wat tijd voor jezelf vrij maakt. Bijvoorbeeld door lekker te gaan tanglen/ doodlen.

De komende tijd zal ik veel projecten laten zien waarin ik bloemen en bladeren heb verwerkt.
Ik zal zoveel mogelijk de "how too's"er bij proberen te zetten odat jullie zelf aan de slag kunnen.

Ik krijg regelmatig vragen op FB hoe ik diepte in mijn werk krijg. Het belangrijkste is laagjes en schaduw.
Er is een mooi boek uitgebracht waar in het een en ander goed wordt uitgelegd. Heb je dat nog niet, dan is dat boek aanschaffen het overwegen waard. Er staan ook ruim 100 tangles in uitgelegd.
Als je op het boek klikt wordt je doorgelinkt naar de webshop.

http://doeading.nl/shop/zentangle/14793-basisboek-zentangle.html
 
Wist je trouwens dat er in de webshop een aparte rubriek is aangemaakt voor het Zentanglen/ Doodlen? Webshop - Zentangle/ Doodle.
Hier vind je diverse materialen in die door mij gebruikt zijn. Mocht je iets niet kunnen vinden dan is een telefoontje of emailtje naar de winkel voldoende om je te helpen.
 
Nou weer genoeg gepraat, we gaan aan de slag.
 
 
Deze bloem zie je door mij regelmatig gebruikt worden. Waarom? Hij is vrij simple en je kan er talloze variaties op bedenken en steeds weer een andere bloem creeƫn.
Denk dan aan, andere meeldraden, ander hart of zelfs de bladeren als een outline gebruiken en vullen met patroontjes.
 
De achtergrond is het patroon W2, op bladzijde 137 in het basisboek Zentangle.
 

 
 
Nou dit was het voor vandaag. Veel plezier er mee en tot morgen.
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wow wat ziet dit er weer schitterend uit Ellen wat kan je veel kanten op.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.