zondag 1 juni 2014

A Zentangle/ Doodle a day 21

Goedemorgen allemaal,

Zoals ik jullie afgelopen week beloofd heb, toen ik bovenstaand notitieboekje liet zien wat ik gedoodled had, ga ik jullie deze week wat projectjes laten zien gedoodled/ zentangeld op bruine craft.

Ik heb er een sprerad van gemaakt voor in mijn mini albumpje. Vond het namelijk wel zo mooi als beide pagina's dan op craft gedaan waren.

 
Deze is een halve A4 groot en zit aan de linkerzijde.
 


 Deze  3 zitten samen in één hoesje aan de rechterzijde.

Het enige wat je nodig hebt om dit ook te kunnen maken is een dosis fantasie, bruin craft cardstock , multiliners en een witte Sharpie pen.

Ik heb mijn projectjes opgeborgen in een mini album van Simple Stories en gebruik de bijpassende hoesjes om de diverse projecten op te bergen. Zo heb je straks een mooi naslagwerk gecreëerd.

Ik zal de komende week diverse patroontjes laten zien die ik in deze projectjes gebruikt heb.

Tevens werk ik de komende week aan een leuk vaderdag kadootje. Deze geometrische patroontjes lenen zich daar uitstekend voor en zijn ook erg leuk om met iets oudere kinderen te maken.

Houdt dit blog dus in de gaten!

Het patroontje voor vandaag is
:

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag en veel tangle/ doodle plezier!

Ellen

4 opmerkingen:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.