dinsdag 5 januari 2010

Stempels Different Colors

hoihoi
Kort geleden heeft marlous dit super mooie merk toegevoegt  aan de stempel collectie.
Het zijn schitterende stempel op houtblok.
Er zijn heel veel nederlandse teksten bij.
Hieronder zie je een paar van de stempels die ze heeft
welke heeft ze nog meer?  kijk hier maar eens Doeadingonline different colors
of je kunt natuurlijk ook in de winkel komen kijken
Marlous verwacht deze week weer een nieuwe lading (haha)
als je op de foto's dubbelklikt kun je ze nog beter bekijken
groetjes sylvia


5 opmerkingen:

  1. Wow die zijn gaaf...!
    Toch snel maar weer een keer naar dr toe :P

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep heeeeeeel gaaf.Ik heb er al enkele van op de beurs in Zeist afgelopen jaar gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh...wat leuke stempels!!! Dat wordt vast een ritje Spijkenisse.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een megagave stempels. Erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marlous, Christa en Sylvia,
    Ik heb de blinkie op mijn blog gezet, maar ik doe zeker iets niet goed, omdat hij knippert niet.Wat doe ik verkeerd?

    Trouwens wat zijn dat leuke stempels !
    Ik ga even ze goed bekijken! :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.