vrijdag 15 januari 2010





hallo allemaal

Vanaf vandaag kunnen we gaan aftellen WANT..... 2 jan gaat de doeading webshop open (joeppie)

Op twee januari maken we de link naar de webshop bekend dus nog heel even geduld....

om dit te vieren is er een super leuke candy!( wat?? tja dat blijft nog een verrassing maar het is echt super leuk!)


wat moet je doen om deze candy te winnen
-word volger en vermeld deze candy op je eigen blog( met blinkie)
- reageer op dit berichtje ,begin je berichtje met het daarop volgende nr!

Op 15 jan sluit om 17.00uur de candy en zal s avonds bekend worden gemaakt wie het pakket gewonnen heeft

veel succes
groetjes Marlous christa en sylvia

152 opmerkingen:

  1. nr 1 Ohhh wat een geweldig nieuws. Volger ben ik al en ik ga de blinkie op mijn blog zetten. Zo te zien ben ik de eerste die reageert. Ben heel benieuwd naar de verrassing??
    Alvast de beste wensen voor 2010. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nr.1
    Als ik het goed zie zijn er nog geen reacties geplaatst, maar beter laat dan nooit.

    Ik ben direkt volger geworden, omdat ik graag ga shoppen bij Marloes, Christa en Sylvia.
    En natuurlijk niet de workshops vergeten, want die zijn prima verzorgd.

    Dus ik vind het heel spannend wat de Candy is, maar ook benieuwd naar de webshop.

    Groetjes en een fije jaarwisseling,

    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nr 3 Volger was ik al dus dat hoef ik niet meer te worden en de blinkie heb ik net op mijn blog geplaatst. Het zou een heel mooi begin van 2010 zijn om deze blogcandy te winnen.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nr.3
    Geweldig nieuws. Volger ben ik al. De blinkie staat al op mijn blog. Krijg alleen de blokjes niet draaiend??
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2010.
    Groetjes,
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nr.5
    Zie dat er met de telling iets is fout gegaan .... ben dus met Nr5 verder gegaan.

    Echt helemaal geweldig dat het bijna zover is dat de webwinkel opengaat! Fijn dat jullie het voor elkaar hebben gekregen....

    Volger was ik al , en de blinkie neem ik mee en plaats iok op mijn blog hoor!

    Groetjes en succes!
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nr6 Ik ben volger geworden , en ik wens jullie heel veel succes met de webshop.
    Veel liefs en een goede jaarwisseling
    Irma XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nr 7 denk ik, als we niet met meerdere tegelijk aan het inloggen zijn. Eindelijk gaat het dan toch gebeuren, ik vind het geweldig dat je de webwinkel gaat starten, kan zo veel vaker "langs" komen om te shoppen! Volger was ik al en de blinkie en candy gaan zo op 't blog. Veel succes meiden.
    Veel liefs en een fijne jaarwisseling vanuit Duitsland gewenst van José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. No;8
    Ohh wat leuk!!! zo,n verrassing
    Toppie... hoor Dames... volgen doe ik jullie al, en ik wens jullie allen heel veel SUCCES toe!
    Fijne Jaarwisseling, en tot as Zaterdag!
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOO kan niet wachten!!!hahahah Ik weet al waar ik zit 2 januari!!hahhah Voor de computer!!
    Geweldig nieuws en meiden heeft veel succes met de website!
    Ik ben al volger en blinkie staat uiteraard op mijn blog!!!
    Liefd
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nr. 10: Oh dat is supergoed nieuws Marlous dat je webwinkel zo snel al opengaat!!!! Gefeliciteerd ermee en heel veel succes.
    Volger was ik al en het blinkie van de candy zet ik zo op mijn blog.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nr 11

    Wat een goed nieuws te horen dat de webwinkel bijna open gaat!
    Ik wens je er heeeeeeeeeeeel erg veel succes mee!!
    Volger was ik al,en heb de de blinkie op mn blog gezet :D

    Groetjes, Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nummer 12 daar ben ik!! sorry voor het foutje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nr 13

    Wat leuk dat jullie eindelijk een webwinkel hebben. Wil al zo lang in de winkel komen neuzen, maar ben nooit in de buurt:(

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nr. 14... Als de telling klopt...

    Volger was ik al een tijdje...
    En bezoeker van je webwinkel ga ik waarschijnlijk ook wel worden!!!

    xxx

    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou ik vind no. 15 wel leuk ........
    hoop dat ik het goed doe, dat moet ik dus op mijn blog zetten........ voel me steeds grijzer eh blonder worden
    groetjes
    angelica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 15. Als alles nog klopt.Super een webwinkel...overal lees ik over Marlous van doe@ding en nu kunnen wij belgjes er eindelijk ook terecht!
    Ik wens iedereen heel veel succes en het allerbeste voor 2010!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had dus sneller moeten typen...LOL
    Ik was dus al 16!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nr 17?? Leuk een candy!! Ik doe mee, ben heel benieuwd naar de nieuwe site
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nr. 18

    Ik ben heel erg benieuwd naar jullie webwinkel, mede omdat ik de stempels die hier op de blog te zien zijn helemaal geweldig vind ;-)

    Heel veel succes toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Marloes...hieper de piep.....heerlijk dat je een webwinkel neemt...ik keek er al een hele tijd naar uit.
    Ach meis je staat al zoooooo lang bij mijn favoos, dus nu hou ik je zeker in de gaten....succes ermee meis.

    lieve groet Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nr. 19.

    Wat leuk dat het nu gaat gebeuren! Ik zat het vanmiddag nog aan mijn zus te vertellen...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nr 20 dat ben ik
    wat leuk dat je een website begin ik zal zeker een kijkje nemen en dan zal ik ook zeker wat bestellen volger ben ik al en een hele fijne jaarwisseling en een candy vind ik geweldig zo in het nieuwe jaar heel veel succes

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nr. 21

    Ontzettend leuk dat je een webwinkel krijgt. Ik wens jullie heel veel geluk en succes voor 2010! Volger was ik al en de blinky van de Candy zet ik op mijn blog hoor.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nr 22 denk ik.

    volger was ik vrij snel.
    ben een grote fan van je winkel.
    ben erg blij dat ik nu van uit Almere ook regelmatig bij je straks kan shoppen.

    blinkie is geplaatst en erg veel succes met je winkel en webwinkel.

    groetjes Diana (Magda en Dominique)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. nr. 23
    Gefeliciteerd met jullie lancering van een eigen webshop wens jullie heel veel succes.

    De blinkie heb ik op mijn blog gezet en ben benieuwd wat voor mooi's jullie verkopen zal zeker een keertje komen shoppen.

    groetjes Gea
    en ik ben volger geworden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nr. 23

    Ik dacht dat ik al volger was maar toch niet dus ben het nu gauw geworden. Ik heb blinkie op mijn blog geplaatst en zodra de webwinkel open is kom ik zeker kijken. Heel veel suces

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben ook vandaag volger geworden. Ik heb geen eigen blog, maar ben wel heel benieuwd naar je nieuwe webshop en kom er zeker kijken

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga jullie blinky op mijn blog zetten, en kom graag langs om te shoppen. En natuurlijk ben ik nu ook een volger geworden.Heel veel succes met de webwinkel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nr 25?

    Hoihoi,
    Wat gaaf een webwinkel. Ik woon dan wel in de buurt, maar zo'n webwinkel is toch wel handig. Dan kan ik ook vanuit huis bij jullie shoppen!
    Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging.
    Volger was ik al. Ik heb de blinkie met een link naar deze candy in mijn sidebar gezet.
    Bedankt voor de kans om deze candy te winnen.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  30. NR. 26
    Hoi,

    Volger was ik al een tijdje maar jullie candy staat op mijn blog. Heel veel succes en spannend......... wat het allemaal gaat worden.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. nr. 27 Geweldig Marlous dat je een webwinkel begint! Heel veel succes ermee! en ik ga je logo op m'n blog zetten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. nr 28.
    Super dat het nu eindelijk gaat gebeuren, dat je een webwinkel opent. Nu hoef ik niet meer te wachten tot Jeannette tijd heeft om met me naar jou toe te komen. Hoewel dat vast ook nog wel zal gebeuren hoor, want er gaat niks boven eerst alles lekker in je handen pakken, voor je het koopt;-)
    Nou ik wens je in ieder geval met je webwinkel net zoveel succes als met je winkel!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. nr 29
    Geweldig dat de webshop er nu komt ik kom zeker langs
    Je hebt al een hele leuke winkel dus de webshop wordt ook super!!!
    de link staat op mijn blog en volger was ik al.
    heel veel succes
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. NR 30
    Mooi rond getal... nader die leeftijd al bijna hahahaha
    Volger was ik al en kom graag in de winkel.
    Heb de candy in mijn sidebar gezet en ik maak graag kans op de candy, hou wel van verrassingen!

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi
    als ik het goed heb ben ik nummer 32 ?
    Heb de berichtjes getelt hihihi.
    Ik doe@ding graag mee met een suprise candy .
    Hardstikke leuk zo.
    Ben reuze benieuwd naar de webshop, heb over de winkel zelf en de artikelen leuke berichtjes gelezen en ze ook gezien.
    Heb op me blog de blinky en candy aan de rechterkant geplaatst.

    Hele fijne jaarwisseling en een veilige .
    En nu wachten tot de webshop open gaat :)
    Succes ermee

    Groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. nr 37 als ik goed geteld heb en jeeeeeeeee wat ben ik blij dat hij er eindelijk gaat komen die webwinkel ik vind je winkeltje geweldig heb met de clubdagen al veel mooie spulletjes kunnen kopen maar de winkel zelf kom je dan weer niet zo snel is net even te ver weg voor me al zou het wel te doen zijn met openbaar vervoer maar de tijd ontbreekt me gewoon marlous ik wens je ontzettend veel succes met je webwinkel hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nr 38

    Wat leuk een nieuwe webwinkel, kan ik weer heerlijk snuffelen. Heel veel succes!!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. nummer 39 (als het goed is)
    Ik ben vanaf het begin al volger....ben al een keer in de winkel geweest, maar is toch vrij ver rijden om er vaak te komen.....gelukkig ben je ook op veel clubdagen aanwezig!
    Heel veel succes met je blog én ik hoop dat je webwinkel net zo goed gaat lopen als de winkel!
    Ik heb de blinkie (die bij mij niet blinkt) én je pakje in mijn sidebar gezet.
    Gelukkig Nieuwjaar!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. NR 40

    Gefeliciteerd hoor met de webwinkel, en natuurlijk wil ik graag met de Candy meedoen
    groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. nr 41
    super dat het er nu van gaat komen een webwinkel wat zullen jullie het druk krijgen met bestellingen van de crazy meiden en ik doe ook graag mee met de candy de link staat al op mijn blog en volger ben ik ook al gelijk geworden
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nr. 42
    Geweldig Marlous dat de webwinkel er komt! Hier maak je heel veel mensen blij mee!Je bent altijd supersnel met nieuwe spulletjes geweldig dat we je nu kunnen volgen via de webwinkel!
    Heel veel succes, dikke knufffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd hoor Marlouse
    met de webwinkel, ik zal er denk wel vaak gebruik ook van gaan maken.
    ik wens je heel veel geluk en gezondheid in 2010 en dat de zaaken weer supper zal gaan draaien en dat je weer leuke dingen gaat
    verkopen
    en natuurlijk wil ik graag met de Candy meedoen
    groetjes elisabeth (vlaardingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. o ik vergat mijn nummer
    ik denk dat ik NR 43 ben
    fijne dag allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  44. nr 44

    Marlous gefeliciteerd met de webwinkel, ik ben verwend dat ik in Spijkenisse woon maar een hoop mensen die verder wonen zullen erg blij met jouw webwinkel zijn. Veel succes.
    Ook veel geluk eb gezondheid voor 2010!
    Tot snel volgend jaar, hihi klinkt ver weg maar nog maar 13 uur te gaan.

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met de webwinkel weer een stapje verder ga zo door wij zijn hier blij mee.
    Ik wens je heel veel succes.
    En ik doe ook mee met de kans op de Candy.
    Groetjes Marrie B o ja ik ben nr.44

    BeantwoordenVerwijderen
  46. O ik zie dat ik net te laat was dan ben ik nr.45 Marrie B

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dag dames,

    Tjonge wat leuk zeg, kan niet wachten dat de webwinkel is geopend!!! Vind het super stoer dat de webwinkel er komt, dat wordt een hoop werk erbij voor jullie. En zeker aan deze kant van het land zijn wij straks super blij als de webwinkel de lucht in is! Dames een dikke knuffel! O ja mijn nummertje nog 46 :D

    Veel liefs
    Sylvia (Creavlinder)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nummertje 47. Gefeliciteerd met jullie webwinkel. Hopelijk wordt het een groot succes, daar zullen we allemaal blij mee zijn. Dus heel veel succes gewenst, groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nr. 48
    Gefeliciteerd wat super dat je nu ook een webwinkel hebt ! Ben meteen volger van de blog geworden toen ik het las bij Crazy Meiden.
    Heel veel succes.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nr 49,

    Hoera eindelijk een eigen webwinkel.
    Ben erg benieuwd hoor
    Héél veel succes.
    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  51. 50!!! Wat een mooi getal voor mij! Ik heb jullie winkel pas een ruime maand geleden ontdekt en ben me toen heerlijk te buiten gegaan! En pas nu kom ik er viavia achter dat jullie ook een blog hebben. Ben gelijk volger geworden hoor.
    Ik wens jullie heel veel succes met de webwinkel, maar ook alle goeds en veel creativiteit voor 2010!

    Lieve groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  52. 51, O mijn leeftijd mag ik gebruiken als volgnummer. Ik ken de winkel al een poosje en vind het assortiment super. Ook ben ik nu 1x in Atlas geweest en hoop een volgende keer weer te kunnen gaan. Ik hoop voor jullie dat de webwinkel net zo'n succes wordt als de rest nou dan kan het jaar niet meer stuk. HEEL VEEL SUCCES

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nr. 52

    Echt supergaaf dat jullie nu ook een webwinkel gaan beginnen!
    Heel veel succes!
    En ik ben natuurlijk ook gelijk volger geworden van jullie blog!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauwww Geweldig Marlous dan gaat het nu toch echt gebeuren je eigen webwinkel, ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, en dit gaat vast en zeker helemaal goed komen.
    Super meiden.
    O ja en mijn nummer. 53

    Liefs Suze tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  55. nr 54.

    Wow Geweldig Marlous dat jullie nu online gaan verkopen van harte gefeliciteerd en heel veel succes.
    Volger ben ik al en heb het candy bericht op mijn blog gezet, want ook ik wil wel een kansje wagen om iets moois, leuks,creatiefs te winnen.
    Ik zeg altijd niet geschoten is altijd mis.
    Marlous, Annelies en fam. allemaal een heel goed en gezond en creatief jaar toegewenst

    Groetjes uit Dirksland.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. nr 55 mooi getal! ik heb met veel moeite het blinkie geplaatst en ik ben natuurlijk altijd in voor een leuke candy!

    fijn 2010!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Marlous,
    Wat leuk dat je met je winkel het net op gaat! Kan ik voortaan eerst even op internet neuzen wat je allemaal te koop hebt (sta ik ook niet zo lang te twijfelen wat ik wel en niet mee zal nemen)Ik kwam bij toeval op dit weblog terecht en ben meteen volger geworden van jullie blog!
    Volgens mij ben ik nu nr. 56 en natuurlijk heb ik jullie bericht met blinkie (die nog niet blinkt...even uitzoeken dus)op mijn blog gezet
    Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010!!

    Groetjes uit Rozenburg,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. nr 56
    wauw wat geweldig dat de webshop open gaat,ik ben al een paar keer in de winkel geweest en vind het er geweldig zowel als assortiment als de personen die er altijd voor ons klaar staan.ik heb ook door jullie nicole leren kennen met haar copic demo en daardoor helemaal verslaafd.ik wens jullie veel succes met de webshop en zal er zeker vaak komen shoppen.ik ga ook deze candy op mijn site vermelden.
    de allerbeste wensen vast voor het nieuwe jaar
    met veel kreatieve inspiratie
    groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. nr 57
    Wouw eindelijk een webshop.

    Ik hoor van Nicole zoveel leuke dingen over jullie winkel dat dit een welkome aanvulling is voor mijn lievelingswebshops.Ben natuurlijk ook gelijk volger geworden!!
    Ga de link zeker op mijn blog zetten en ik wens jullie alle goeds toe met het starten van de webshop, en ook alle goeds in het nieuwe jaar voor jullie en iedereen die jullie lief is

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nr. 58. Ben blij dat je eindelijk een webshop begint, want voel me altijd een beetje bezwaard als ik bel voor een bestelling. Veel succes met de webshop

    BeantwoordenVerwijderen
  61. NR.59. wow wat een leuke candy een,Ben volger geworden maar had ook al een paar keer(via nicole)op jullie site gekeken of er een webshop was en nu komt die er ik wordt op mijn wenken bediend(haha)nou erg leuk ik kom zeker neuzen
    Wens jullie een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. nr 60.
    Geweldig dat er een webwinkel komt Marlous. Zal zeker een vaste klant worden, want je hebt supergave spullen. Ben al eens in je winkel geweest, maar is helaas te ver om ff op en neer te komen. Dus dit is wel ideaal voor mij;)
    Wens je ook heel errug veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo Marlous
    Leuk dat je nu ook een webwinkel ga beginnen ik wens je veel succes.
    En een prettige jaarwisseling.
    En ik doe natuurlijk ook mee met de Candy :)
    groetjes nathalie
    mijn nr.61

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Nr.62
    Ik doe graag mee om de candy te winnen maar vind het ook leuk om straks de webshop te bekijken, ik kom ook in de winkel en vind dat je echt hele gave lijnen verkoopt, dus een ritje naar Spijkenisse vind ik geen straf!!
    Succes met je webwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nr.63 Geweldig dat de webwinkel er bijna is. En ben heel benieuwd wat de candy is dus doe graag mee ;)
    Ik ben al volger, heel veel succes met de webwinkel!
    Groetjes, Willy (willykk)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Sluit me heel graag in deze creatieve rij van meiden met nummertje 64.
    Marlous Christa, Sylvia en Hariette....geweldig gaaf nieuw's natuurlijk dat het eindelijk zover is...Volger ben ik van het eerste uur en zal een trouwe klant zijn ook in de webshop. We zijn er supertjes blij mee. Reclame maak ik al graag dus nu boter bij de vis....en kunnen we nog gemakkelijker aan al die mooie spulletjes komen, top hoor.

    Warme groetjes en heel veel succes.
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. nr 65
    wouwwwwwwwwwwwwwww geweldig
    een webwinkel HEERLIJK hoor
    nou ik kom gelijk even snuffelen als de link er is
    GEFELICITEERD met jullie webwinkel
    kan niet wachten
    volger was ik al en ik zal even de link op mijn blog zetten
    nou heel veel plezier in jullie nieuwe webwinkel


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  68. NR: 66

    Gefeliciteerd met de opening van de webwinkel, wil heel graag met jullie Candy meedoen :)
    ik was al een volger;)
    en jullie blinkie staat nu ook in mijn candylijst.
    Ik wil gelijk iedereen een heel gezond en gelukkig 2010 toewensen:)
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Nr 67

    Gefeliciteerd met jullie web winkel, ik wik graag mee doen met de candy. Wens jullie succes en het beste voor 2010.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Nr.68

    Hoi Meiden
    (Ikga het nog eens proberen om een berichtje te plaatsen, hij geeft aan dat hij verwijderd is!!!snap er niets van maar ja!!)

    Gefeliciteerd met de opening van jullie webwinkel....
    Ik hoop er vele keren gebruik van te kunnen gaan maken.
    Maar een bezoekje aan de winkel blijft denk ik ook erg leuk!!

    Gr. Rolinka uit Dirksland

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Nr 68
    Marlous, wat gaaf dat jullie een webwinkel starten! Ik ben al een trouwe bezoekster van de winkel in Spijkenisse dus ben ik heel benieuwd wat de webwinkel te bieden heeft!!
    Veel succes en het allerbeste voor 2010!
    Bedankt voor de kans om de candy te winnen.
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Nr 69
    Sorry, ik heb in de vorige mail een fout nummer ingevuld.
    Liefs
    Wilms

    BeantwoordenVerwijderen
  74. nr 70 ben ik dan volgens mij hahaha Marloes heel veel succes met je webwinkel en de allebeste wensen voor 2010 en kan nbijna niet wachten tot morgen om je site te bekijken...
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Volgens mij loopt de telling niet helemaal goed maar ik ben dan nr 71 LOL

    Wat een supergoed nieuws Marlous en kan niet wachten tot de webwinkel opengaat, maar ja zal nog wel een nachtje moeten slapen hhihihihiihi.
    Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2010 en alvast heel veel succes met je webwinkel.
    Ook ik wil natuurlijk wel een gokje wagen voor de candy (wie niet) en ga deze zometeen op mijn blog zetten en volger ben ik ook.

    Groetjes Tineke Haitsma

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Nummer 72,

    Super Marlous een eigen webwinkel. Voor mij een hele uitkomst, want ik kan jammergenoeg niet zo veel komen omdat ik de hele week werk. Ik vind het helemaal fantastisch en ik weet zeker dat het gaat lukken.

    Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  77. nr 73
    wat leuk dat er een webwinkel komt Hier in het noorden van het land helaas weinig leuke winkels dus dan maar web shoppen Ik ben zeer benieuwd hoor

    Groetjes geja

    BeantwoordenVerwijderen
  78. VOLGENS MIJ NR 74

    geweldig wat een spannende candy,
    ik ben volger geworden en heb een link op mijn blog geplaatst,
    heel veel geluk met jullie webwinkel
    en natuurlijk een goed 2010.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  79. 75
    eindelijk is het dan zover de webwinkel is bijna open..... Marlous maak je borst maar nat;)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  80. 76

    Volgens mijn verloopt de telling niet helemaal goed. Ik ben gelijk volger geworden van dit blog. Vindt de winkel echt geweldig. Ook heb ik een link op m'n eigen blog geplaatst.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. 77

    Vind het helemaal geweldig dat jullie een webwinkel openenen, ik wil zo al zo lang bij jullie rondsnuffelen maar het is te ver weg.
    Van harte gefeliciteerd met de webwinkel enne....ik kom morgen shoppen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. jeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh nog 1 nachtje slapen en dan................ de doeading webwinkel open!!! Wat gaaf! Natuurlijk ben ik volger geworden van je blog!!! Ik hoop heel veel in je webwinkeltje te kunnen neuzen en natuurlijk ook bij je in het winkeltje in spijkenisse!
    Ik ben erg benieuwd naar je candy!!!!! kan bijna niet wachtten!!!
    groetjes mandy
    ps gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. ik ben trouwens nummer 78 hihihihi was ik vergeten er bij te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. nr 79
    Wat super dat er een webshop komt van doe@ding! Ik ben volger en de blingbling staat op mijn blog.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. #80

    Ik ben heel benieuwd! Kom morgen zeker even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. nummer 81

    Super dat je een webwinkel start.De doe@kit heb ik al elke maand via Crazy meiden en dat is elke maand weer een aangename verrassing!!!

    Volger was ik al en de blinkie staat op mijn blog!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  87. nr. 82
    Gefeliciteerd met de opening van de webshop! Daar gaat mijn goede voornemenv voor 2010 ... De Blinkie staat op mijn blog!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  88. nr.83
    Gefeliciteerd met jullie mooie webwinkel, ziet er super mooi uit!
    Ik ga proberen een blinkie op mijn blog (http://www.myscrappingspace.blogspot.com/) te zetten, maar ben niet zo goed op de computer!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Nr. 84

    Wat gaaf zeg een Webshop van jullie... Ik Probeer wekelijks langs te komen want ben helemaal weg van jullie winkel :) knus maar gezellig... En nu de shop helemaal TOP
    Ik ben gelijk volger geworden en heb de blinkie in mn Sidebar gezet...!

    Suc6 met de shop en de blog :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  90. hallo Marlous ,
    gefeliciteerd met de opening van de webshop
    en ik vind het supergaaf dat je nog een candy weggeeft ook
    veel succes
    ik zet het op mijn blog hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  91. nummer 85
    gefeliciteerd met jullie webschop echt super
    groetjes laura

    BeantwoordenVerwijderen
  92. nummer 86
    gefeliciteerd met jullie nieuwe webwinkel, leuk deze candy erbij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  93. nummer 87
    Hopelijk lukt het nu.
    Krijg mezelf niet aangemeld bij blogger.
    Super je eigen webwinkel,gefeliciteerd.
    Ik zal zeker in de toekomst langs komen waaien.
    Successssss

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  94. hoi

    Ik ben nummer 88, gefeliciteerd met je webwinkel en veel sucses, het is leuk dat je ook nog een candy we geeft.

    gr kim

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hallo, Ik ben dan waarschijnlijk nr 89. Wat leuk dat jullie een webwinkel hebben gekregen. Ik heb er al met veel plezier in rondgekeken. Helaas waren de snoowie stempels op. Maar wie weet een volgende keer.
    Ik ga jullie blog linken op mijn blog.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Nummer 90!!!

    Ik heb het op mijn blog staan hoor!!!

    http://katzzcreaties.blogspot.com

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  97. hoihoi super hoor ben altijd nieuwschierig ik doe mee,en als het goed is ben ik nummer 91
    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Nr. 92. Gefeliciteerd met de nieuwe webwinkel. Volger ben ik inmiddels en de link is op beide weblogs geplaatst. Succes!!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hallo.
    Wat een ontzettend mooie blog is dit geworden zeg dames.
    Ik ben volgens de gewone teller nummer 100,
    maar volgens mijn voorganger 93.
    Wat voor nummer ik ook heb, ik blijf jullie volgen hoor.
    Lieve groetjes Rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  100. nr. 94.
    Gefeliciteerd met je webwinkel.
    Succes groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Nou hier nr.95.
    Meiden heel veel succes met jullie webwinkel!!Ik doe graag mee met de candy. Ben jullie volger geworden en zet een link op mijn blog.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Hallo Meiden
    na paar keer vragen of zeuren
    het is maar hoe je bekijkt
    is het eindelijk zo ver heeeel veeeeel sucses
    met de webwinkel en tuurlijk word ik volger
    groetjes lenny nr 96

    BeantwoordenVerwijderen
  103. hoi super fijn dat nu webwinkel is van doe a ding waar zovel leuke dingen kan kopen uit ervaring ook per post goeie service gehad supppppppper ben al volger en wil best poging wagen voor de candy doeiiiiiidoei tanjabb nr 97
    link sta op me bloggie

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hallo, nou ik ga proberen de blinkie op mijn blog te plaatsen. Ben net begonnen met een blog en er gaat nogal eens iets mis. Maar ik wens jullie veel succes met je webwinkel..en mijn vorige berichtje klopte ook niet sorry...
    groeten Twinkel.nr 98

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Nr 99....
    Heel veel succes met jullie webwinkel!!
    Ik doe graag mee met de candy.
    Ben volger geworden en zet een link op mijn blog.....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ha meiden,

    Nr 100...

    Allereerst de aller beste wensen voor het nieuwe jaar.

    Gefeliciteerd met jullie webwinkeltje.
    Ik wens jullie er heel veel succes mee hoor!
    Ik heb het blinkie op m'n blog geplaatst en ben natuurlijk gelijk ook volger geworden.

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  109. gefeliciteerd met jullie nieuwe webshop
    en heel veel succes er mee
    de blinki staat op mijn blog en ik ben jullie volger geworden hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  110. nr. 102, Van harte gefeliciteerd met de webshop! Ik benn benieuwd wat de verrassing is en ben dus meteen jullie volger geworden en ga het nu op mijn blog vermelden! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. uhm nr 103? (als de telling nog een beetje klopt )

    ik ben meteen volger geworden van deze blog. heb de webshop ook al bekeken en dat ziet er al super uit. hartelijk gefeliciteerd en ik wens jullie heel veel succes toe!!! ik heb de blinkie op mijn blog gezet en ook de link naar de webwinkel natuurlijk.

    en wat gaaf zo'n verrassingscandy. daar wil ik graag kans op maken. ben benieuwd wat voor moois daar in zit.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Nummer 104...

    Ik ga zo me gelijk aanmelden als volger van dit blog. Heb het al wel op mijn blog gezet, als we iets kunnen winnen moeten we die kans zeker niet laten schieten ;-).

    Heel erg leuk dat de webshop er nu is!!!

    Wens jullie allemaal heel veel succes er mee :-).

    En natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  113. nummer 105

    Gefeliciteerd met je webwinkel.
    heb ben je gaan volgen en je blinkie staat op mijn blog alleen blinken doet die bij mijn niet

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  114. nr. 106
    eerst wil ik jullie allemaal een heel gezond en creatief 2010 toewensen en jullie feliciteren met jullie nieuwe en mijn lieve oude collega Harriet! Volger ben ik al groetjes Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  115. 107 must be the lucky number :D

    Wat geweldig dat jullie nu ook een webwinkel hebben! Heel veel succes!

    Spannend ook natuurlijk die suprise blogcandy ;)

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  116. nummer 108

    wat een prachtige webwinkel, ga binnenkort even rustig rondneuzen.

    ben ook ene volger geworden en wil graga mee doen aan de candy.

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Nr.109
    Zo dat gaat wel lekker snel!Ik ga ook mijn geluk uitproberen. :D
    Ik ben erg benieuwd en ga zo even rustig rond snuffelen.Gefeliciteerd met jullie webwinkel.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  118. No. 111.
    Wat super de webwinkel, ga zo nog even verder
    met neuzen op de webwinkel.

    Ik ben volger geworden en ding graag mee voor de candy.
    Nog de beste wensen voor 2010.

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  119. No 112
    Wat super , een nieuwe webwinkel.
    Veel succes ermee
    IK meld me als volger aan. Ik doe graag mee an je candy.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Nr 113, dat zal wel geluk brengen,hihi

    Wat leuk een webwinkel, we zijn ook al in het winkeltje zelf geweest dat is toch ook wel erg leuk want dan kan je het in het echie zien.
    we zijn volger geworden,en wachten af

    Veel liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  121. No.114

    Geweldig die nieuwe webwinkel. ik doe graag mee aan de candy en heb me als volger aangemeld

    Succes
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  122. No. 145

    Hallo Marlous, aller eerst de beste wensen voor 2010 en gefeliciteerd met je webwinkel, helemaal super hoor. Kan ik eindelijk via het internet bij je kopen. Normaal kom ik 1 keer per jaar als ik bij kenissen in Sleeuwijk ben.
    Ik heb mij aangemeld als volger van je Blog en zal het op mijn Blog neer zetten.

    groetjes Ingrid
    Emmen
    Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  123. No. 146
    I posted your candy on my sidebar, I'm a follower. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/
    Thanks for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. 147.

    ook ik wil graag meedoen! jullie online service is geweldig! ik heb al een bestelling gedaan. en ik ben reuze blij met mijn alfabeth die ik erbij kreeg! super!
    ik bestel vaker bij jullie goetjes martine bosman uit elburg

    BeantwoordenVerwijderen
  125. No. 148 (?)
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie webwinkel! Nicole is altijd zo enthousiast over jullie, ik kom gauw een kijkje nemen....
    Ik heb mij aangemeld als volger en jullie blinkie staat op mijn Blog:
    http://cards-etc.blogspot.com
    Ik krijg de blokjes alleen niet verspringend....als je mij een tip zou kunnen geven wil ik dat nog wel proberen.
    Veel succesd en groetjes, Jolanda Meursen
    lucenjolanda@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  126. No. 149

    Helemaal geweldig, de Blinkie staat op mijn Blog en ik me aangemeld als volger.

    Succes met de webwinkel.

    Gr, Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  127. No. 150 al!!

    Altijd geweldig een nieuwe webwinkel.
    Ik ga de blinke onmiddellijk op mijn blog zetten en ik heb me aangemeld als volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. No. 151.

    Oke nu is mijn doe@ding verslaving compleet. Nu hoef ik niet meer naar de winkel om op de hoogte te blijven van alles.
    Ben gelijk volger geworden en ik ga zo blinkie er bij mij opzetten(als me dat lukt. Beetje digibeet)

    groetjes suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  129. No 152

    Ga zometeen de blinkie op mijn blog zetten, en leuk hoor weer een nieuwe webwinkel, ik ga maar vast weer sparen want dat word natuurlijk weer geld uitgeven.

    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ga zo gelijk de blinkie op mijn blog zetten.
    Ben al volger geworden.
    Ga zo even in de webshop kijken.
    Veel succes.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  131. 154. Wauw wat een mooi blog,
    Ik heb jullie gelinkt en ben volger geworden.
    Spannend hoor wat er in zo'n surprise candy zit.

    Heel veel succes met de webwinkel.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  132. 155 ben ik.

    Super dat je een webwinkel start.De doe@kit heb ik al elke maand via Crazy meiden en dat is elke maand weer een aangename verrassing!!!
    en heb al verschillende keren telefonsch bij je gekocht ben dus ook erg in mijn nopjes met de online shop....ga nog even lekker snuffelen..

    Volger was ik al en de blinkie staat op mijn blog! alleen twingeld die niet....

    en heb ook helaas niet geweten dat ik hier een berichtje moest achter laten doe voor de eerste keer mee, namelijk pas een blog, dus is het allemaal nog erg nieuw voor mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  133. nr. 156 staat voor mij (Paula) gereserveerd.

    Ook ik ben al volger van je blog en ik ben reuze benieuwd waar je 1 van ons mee gaat verrassen.
    Ik moet je complimenteren met je webshop, in zo'n korte tijd al zoveel erop.
    Ik vind het leuk om vooraf al te shoppen want ik zal niet bij je bestellen omdat ik (geluksvogel) met ongeveer 10 min. met de auto in je winkel staat. Nou ja, auto staat buiten.

    Veel succes Marloes en medewerkers.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Sorry, ik was het nr vergeten te vermelden: 157
    Gefeliciteerd met de webwinkel!
    Ik heb me als volger aangemeld en blinkie staat op mijn blog!
    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Nr. 158.

    Gefeliciteerd met de webshop! ben er ook erg blij mee, kan ik eindelijk ook bij jullie winkelen :)
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Nr. 159.

    Gefeliciteerd met je webshop Marlous! Ik denk dat heel scrappend Nederland blij met je is!
    Veel succes hoor!
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  138. nr 160... Nou das een mooi rond getal hahaha...We zullen eens een gokje wagen...

    Gefeliciteerd met de webshop! Ik heb toevallig vd wk nog gemaild met Marlous(over de groene cuttlebug en kadobonnen)Helemaal dank voor je reactie nog! Ik heb fam bij jullie in de buurt wonen en ben binnenkort jarig, dus ik denk dat ik gauw een keertje in jullie winkel kom neuzen in Spijkenisse. Ondertussen scrol ik vast wat door de webshop voor een verlanglijstje hahaha. Heel veel succes met zowel de winkel als de webshop!

    Groetjes,Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Nr. 161...... wie weet mijn geluks nummer?

    Hoi marlous,

    Gefeliciteerd met de webwinkel hoor!
    kwam vaak in vlaardingen maar ja toen ging je weg :(
    ik plaats alles op mijn blog en ben volger geworden.
    veel geluk verder!
    Bedankt voor je kans voor deze candy.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  140. 162: spannend zo'n verrassingscandy! Ik volg dit blog en de blinkie staat in m'n sidebar . Nu duimen maar! Groetjes uit België, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Als nieuwe blogger is het steeds weer een uitdaging om links op mijn blog te krijgen, maar het is gelukt. Heb al een kijkje genomen in de webshop en ziet er super uit! Veel succes!Gemma (Quips)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. 164 gefeliciteerd met de webwinkel! ziet er al leuk uit! Ik ben wel in voor verrassingen dus ik geef me ook op voor de blogcandy.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Nr 165
    Van harte gefeliciteerd met jullie webshop
    Fijn ook vanuit Belgie bij jullie te kunnen bestellen
    Veel succes met de webshop en dankjewel voor de blogcandy.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  145. NR: 166

    Van harte gefeliciteerd met de opening van de online-winkel:)
    Ik hoor van Angela altijd zulke leuke en goede recenties van Doe@ding,dat ik me aanmeld als volger en even lekker in je shop ga snuffelen,ieder geval hoop ik met Angela mee te mogen rijden haha.

    Bedankt voor een kansje
    op de spannende Candy,ik plaats hem in mijn sidebar.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  146. NR 167
    Wat leuk dat jullie een online winkel gaan openen. Ik kom beslist een kijkje nemen.
    Zal me ook als volger inschrijven zodat ik geen nieuwtjes mis.
    Eens kijken of ik in de prijzen val......het wordt in elk geval spannend met zoveel reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  147. nr 149
    Wat leuk een nieuwe onlinewinkel, ik ben volger geworden en heb de candy op mijn blog gezet maar helaas ik krijg hem niet blinkend wat ik ook probeer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Heerlijk hoor een eigen webshop, gefeliciteerd daarmee en natuurlijk ga ik deze blog in de gaten houden
    Succes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  149. NUMMER... 168!
    Hoi Marloes,
    Wist helemaal niet dat jullie ook een blog hadden! Heb me nu gelijk aangemeld en ga kijken hoe ik zo een blinkie moet maken (ben nog een beginneling met bloggen...)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  150. nummer 169....wat een leuke webwinkel hebben jullie! Uiteraard blijf ik ook nog langskomen in de "echte" winkel! Heel veel succes toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Nr 170.....
    Wat een mooi nummer. Een heel gezellig en freubelvol 2011 gewenst en dat de winkel maar lekker mag blijven groeien. Jullie nieuwe pand heb ik helaas nog niet bezocht maar dat zal niet lang meer duren. Een eigen blog heb ik nog niet en hoop dus dat ik wel mag deelnemen aan de candy?? Volger ben ik inmiddels al wel. Iedereen heel veel succes.Groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.